Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C8 Avant

Hektor, 2 lata temu
Silnik 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 91 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Audi A6 C8 Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
dobry, bezawaryjny, ładny samochód, który powinien być tańszy w zakupie; fabryczne opony Bridgestone kompletnie nie pasują do tego samochodu i do jego ceny, psują ogólne wrażenie
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik, moc i dynamika wystarczająca, cichy, bezawaryjny, niewiarygodnie oszczędny (może dzięki mHEV), jak jest zimny wydaje rożne dodatkowe dźwięki (syczy, szeleści, "sapie"), co jest wg Audi normalne dla tej jednostki (40 TDI mHEV)
5,0
Skrzynia biegów
płynnie zmienia biegi aczkolwiek start z D1 wydaje się lekko opóźniony (oprogramowanie eko -?)
4,0
Układ jezdny
prowadzi się dobrze, chociaż kierownica we wszystkich trybach chodzi ... za lekko; zawieszenie dobre, nie za twardo, nie za miękko, dla miłośników zawieszenia sportowego będzie źle, a dla miłośników zawieszeń komfortowych - za twardo; kompromis taki)))
5,0
Karoseria
czarny Mythos ładny, czarny Briliant podobno fatalny (wygląd i trwałość); po 90 tys km cztery małe odpryski na masce, jeden na obudowie lusterka i dwa na przedniej szybie (Mythos; szyba standardowa), na pozostałej części nadwozia na lakierze raczej nie ma wyraźnych-widocznych rys (mycie wyłącznie ręczne)
Komfort
4,0
Widoczność
średnia czyli normalna jak na 5m długości
5,0
Ergonomia
w zasadzie ok, ale wolałbym sterowanie "analogowe" (obsługa wentylacji i klimy); z panelem elektronicznym sterowania nie było jednak żadnych problemów, nigdy się nie zawiesił, nie "wariuje"
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
normalnie, szybko nagrzewa, szybko chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samochód wewnątrz jest duży i wygodny, bagażnik wystarczający, w części przyprogowej bagażnika nie można ustawić wysokich bagaży
4,0
Wyciszenie
wyciszenie jest dobre, ale oryginalne (w moim egzemplarzu) opony Bridgestone są głośne, i to bardzo - w samochodzie za 240 tys PLN to jest, moim zdaniem, niedopuszczalne; najlepiej zrezygnować z "fabrycznych" opon, ale nie wiem, czy to jest możliwe
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w moim egzemplarzu oprócz wydatków na paliwo i przeglądy nie było żadnych innych - b. niskie koszty utrzymania również ze względu na niskie spalanie (jazda zgodnie z przepisami: nawet 5,5 l na obwodnicy)
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód jest ładny, komfortowy, w zasadzie bezusterkowy/ bezawaryjny, słabe opony fabryczne Bridgestone, w zakupie dosyć drogi, ocena w tej kategorii: 4,5
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
akcja przywoławcza na wymianę alternatora-rozrusznika, prewencyjna wymiana pompy paliwa (nie było takiej akcji przywoławczej, ale ASO podobno na przeglądzie wymieniają jak pompa hałasuje - mi wymienili), system czasami sygnalizuje awarię zamka centralnego, chociaż zamek działa (drzwi mają funkcję otwierania awaryjnego polegającego na mocniejszym-szybszym pociągnięciu klamki wewnętrznej, co u mnie często robią dzieci na tylnej kanapie - wg ASO może to powodować sygnalizację awarii zamka)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TDI 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A6 C8

Liczba wpisów: 26

Audi A6 C8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A6 C8 Avant