Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A8 D2 S8 Sedan

Hoody, 12 lat temu
Silnik 4.2 V8 360KM 265kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 159 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A8 D2 S8 Sedan 4.2 V8 360KM 265kW 1999-2002 - Oceń swoje auto
4,92
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Petarda, 6cio letnie auto które na parkingach podziemnych gra na uszach nie przesadzonym basem lecz tak akurat słychac że jedzie 4.2 benzyna, kazdy m5 czy inny wynalazek z napędem na kedną os jak chce zobaczyć róznice to zapraszam na jakis mały wyscig w śniegu... choć nie chętnie bo nie kupiłem go do wyscigów a wygody, do wyscigów kupił bym rs4 mnijszy i zwrotniejszy mi zależało na wygodnej limuzynie z subtelnym podkreśleniem S czylu lusterka srebrne tłumik itd itd wszystko oryginalnie a nie jak 99% S naklejone . di rury wyd w dół i nakładki na lusterka które sie nigdy nie sciemnią :-) pomijając o braku kilkuset KM :-) ale naklejki od S i potem stajesz obok takiego wynalazku to ani nie wygląda ale mają jedna zalte fajnie znikają we wstecznym lusterku
Wrażenia
5,0
Silnik
Na pomysł zakupu auta wpładłem w maju i w listopadzie zakupiłem, wersja od pierwszego włąsciciela z ks. serwisową udokumentowaną w audi i sprawdzoną. Auto rewelacja sekwencyjna skrzynią biegów ma przez to zamiast 5.5w manualu do setki 6,5 s z czego ja mam przez chipa z 0,2s mniej ale powiem krótko jest to wystarczające totalnie, dobre zimówki własnie założyłem + quattro i jak pada to na prostej majacej 2km po 15s startując pierwszy na swiatłach nic nie widze w lusterku bo wszyscy zostają gdzieś henhen. Można poszalec ale tak logicznie nie podnosząc sobie adrenaliny nadmiernie bo trzyma się drogi jak przylepiony, jadąc po kałużach i wciskając na maxa czasem mignie żólta dioda od esp, no i to tyle jeśli chodzi o trakcję i przyczeponość bo mknie dalej po swoim torze nie dajac poczuc że coś było nie tak przez chwilę z przyczepnością. Luubię szybkie auta ale musza one sie trzymac drogi, i wtedy jest to dla mnie bezpieczne auto. Co do innych CL i M5 były w zasięgu ale taka moc z jednoosiowym napędem to porażka pomijając 4motion którego nie można porównac z torsenem z audi, jedyny konkurencyjny napęd 4x4 to subaru. Wracając do s8 wada to spalanie ale patrząc przez pryzmat przyjemności jazdy jej bezpieczeństwa i posiadania maximum wpływu na sytuacje dorogową jest to warte tej ceny :-) Zaprogramowali mi w audi j.ang w navi i komputerze , navigacja pl działa, fotele grzeja, lusterka się sciemniaja, solardach działa nawet jak są chmury, no i oczywisciue automat z triptronikiem miasto korki jak ktoś nie jechał niech spróbuje a potem wypowie sie na temat automata. Polecam serdecznie wszystkim eleganckim miłośnikom bezpiecznej sportowej jazdy bez dresiarskiej krzykliwości w stylu M5. Hoody
5,0
Skrzynia biegów
Zmienia biegi wiadomo że do nowego s8 2006 jest przepaśc raz że nie ma dsg a dwa 6ciu biegów niemniej jest to wystarczające i wygodne
5,0
Układ jezdny
Nie mogę doczekać się śniegu żeby testnąc M3 dunlopiki na oryginalnych 18"
Komfort
5,0
Widoczność
Dobrze ale dzieki parktronikowi, ciasne parkingi to dla 5m auta jest co robić ale z pełnym spokojem
5,0
Ergonomia
mam pakiet siedzeni przednich sport z bocznym trzymaniem i jest super, wiadomo jak by były tajskie masarze z nowej s mesia nie powiedział bym nie :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wsiadam pod kinepolis do auta o 1 w nocy lusterka zaparowane , szyby wszystki, odpalam ogrzewanie przedniej i tylnej szyby .... mija 40 s dojezdzam do barierki wyjazdowej i mam wszyskie odparowane nawet boczne (posotało ciutek na tylnej szybie ale po 30s ginie) chciałbym żeby tak było w każdym aucie - mega wygodne ogrzewane boczne lusterka polecam
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ja, obok w miejscu pasażera mój pies , z tyłu żona i szwagierka , wszyscy zadowoleni jaką miejsce w tyłki grzeją fotele z przodu i z tyłu bardzo miło.
5,0
Wyciszenie
Podwójne klejoine szyby absorbujące ciepło - naprawde dziś jak wysiadałem i jechała koparka coś delikatnie mruczało - otworzyłęm drzwi i masakra , bardzo dobrze tłumi
Ekonomiczność
4,0
Koszty utrzymania
nie kupuje sie prwawie 400konnych aut dlae ekonomiczności - komputer pokazuje 25,4l miasto , zresetowany na trasie schodzi do 19,4 z czego mam zimówki z indeksem do 210 km/h wiec nie szalałem
5,0
Stosunek jakość/cena
Czekam az model 2006 spadnie, mysle ze ze 2lata pomęcze to s8 co mam z grudnia 2000r a potem jak juz ceny zbliża sie do 35-40 tyś E to zminię bo to taka kropka nad I. Tak jak powiedzieli audi to samochód dla kierowców, bmw jest zbyt krzykliwe i nie ma quatrro , a mietek fajny acz dla emerytów jak dla mnie choć wiadomo nie jest tak daleko jak bmw w moim rankingu, szkoda ze to 4motion to nic specialnego i wieecej w tym marketingu niż przyczepnosci...
Niezawodność
5,0
Drobne usterki
jak narazie to super, oby tak dalej :-)
5,0
Poważne usterki
narazie nic , może dlatego że od kwietnia monitorowałem wszyskit mobile autoscouty allegro otomoto i gratki majac dostep do wszyskich ogłoszeń wygrałem idealny udokumentowany przebieg i tu warto poszukać zeby było bo gdybym kupił polski wynalazek to pewnie wrzucił bym w niego z dychacza na start

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 360KM 265kW [l/100km]

Średnie zużycie
22,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
22,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
27,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
18,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A8 D2 S8 Sedan 4.2 V8 360KM 265kW
Średni koszt przejechania 100 km
134,50 zł
18,7
l/100km
18,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A8 D2 S8 Sedan