Szukaj

Informacje o Audi A8 (S8, RS8)

Lata produkcji: 1994 – teraz
Segment: Auta luksusowe

Flagowa limuzyna Audi, model należący do klasy samochodów luksusowych (segment F) produkowany od 1994 roku. W ofercie niemieckiej marki A8 zastąpiło model V8. Była to pierwsza na świecie ekskluzywna limuzyna w całości zbudowana z aluminium (w ramach technologii Audi Space Frame). Od 2017 oferowana jest czwarta generacja A8. Od 1996 roku model posiada również sportowy odpowiednik oznaczony symbolem S8. Dostępny również w przedłużonej wersji A8 Lang. Do tej pory sprzedano prawie 300 tys. egzemplarzy A8.

czytaj więcej
Powagosław

To samochód, w którym oszczędność stylistyczna Audi znajduje nie tylko pełne uzasadnienie, ale i jest atutem, w porównaniu na przykład do nieco barokowych limuzyn konkurencji.

~Powagosław
Luzacjusz

Posiadanie A8 musi być wyjątkowe, to samo w sobie świetne uczucie, ale pomyśl: za 5 lat te wszystkie bajery będą w twoim Audi A4. Cierpliwości!

~Luzacjusz

Audi A8 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Audi A8 - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!

Oceny Audi A8 (S8, RS8)

Liczba ocen: 315
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,3
~Corvax178
Sedan 4.2 300KM 221kW
Audi A8 D2
Autem zrobiłem już niecałe 100 tysięcy więc coś mogę o nim napisać. Kupione z przepiegiem niecałych 200tysiecy teraz na liczniku dokładnie 298760:-) (ALE PRZESZŁO KONWERSJĘ Z AUTOMATU NA 6 BIEGOWY MANUAL ALE O TYM PÓŹNIEJ) wcześniej miałem sporo aut ale żadne nawet dużo nowsze auto nie pasowało mi tak jak a8. Ma się rozumieć że za cenę zadbanego chociażby mechanicznie d2 można kupić duuuuuzo nowszego Forda czy Francuza itd. Tylko czy znajdziemy tam te przyjemność z JAZDY komfort moc i wyposażenie? Do pracy mam 700km i wysiadam z auta jakbym jechał do sklepu po bułki.
4,8
~Marcin
Long 4.0 V8 TDI 275KM 202kW
Audi A8 D3
Auto świetne ale nie dla wszystkich. Ma to coś czego nawet nowym autom brakuje. Zawieszenie pneumatyczne swoje robi, auto ma świetną przyczepność. Quattro, świetnie rozkłada moc między kołami. A śnieg dla tego auto wgl nie robi wrażenia. Spalanie jak na V8 jest świetne, średnie spalanie to 10 l/100km. Przy oszczędnej jeździe można zejść do 8l/100km ale jeśli ktoś szuka oszczędności to polecam 3.0 TDI. Maksymalne spalanie to już zależy tylko i wyłącznie od stylu jazdy. Można nawet do 50l/100km wejść. Mimo to polecam, V8 to jest to. Światła Xenons polecam.
4,3
~Bartek
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Audi A8 D2
Auto pomimo iż jest prawie pełnoletnie cały czas robi dobre wrażenie, zarówno w kwestii wyglądu jak i wyposażenia. Silnik zapewnia więcej niż wystarczające osiągi (porównywalne z dzisiejszymi dieslami o mocy ok 200KM), zużycie paliwa, jak na tą pojemność jest akceptowalne (16l. miasto/ 12l. trasa) - brzmi fantastycznie (w cieplejsze dni, pierwszą rzeczą jaką robię zanim uruchomię silnik jest opuszczenie szyby :-) )Ma wszystko, czego potrzeba - dwustrefowa klimatyzacja, fotele z pamięcią ustawień, czujniki parkowania (ważne przy tych gabarytach), fotochromatyczne lusterka (wszystkie trzy), co czyni jazdę nim bardzo przyjemną i komfortową. Nadwozie dobrze znosi próbę czasu, jest aluminiowe, więc nie rdzewieje. Gdzieniegdzie widać pęcherzyki utlenionego aluminium, ale na ogół jest to spowodowane jakimiś drobnymi uszkodzeniami powłoki, bądź niefachowymi naprawami. Ilość miejsca więcej niż wystarczająca, bagażnik pojemny. Minusem jest brak składania tylnej kanapy, ale jest to spowodowane faktem iż tylna kanapa też posiada regulację - w końcu to limuzyna a nie dostawczak.

Usterki Audi A8

Liczba wpisów: 24
Układ hamulcowy
  • Audi A8 D5 Lang 3.0 50 TDI 286KM 210kW od 2017
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Skończyły mi się klocki przód przy 25000 tys kilometrów i nie było żadnej informacja na desce rozdzielczej.Audi Świtoń i Paczkowski Lubin przedstawił mi śmieszną diagnozę ,, Zbyt dynamiczna jazda ,, .To jak mam poruszać sie Autem tej klasy ?.Nie jeździć szybko i powoli hamować ?.Nie wiem co żle zrobiłem ale co mogłem żle zrobić jeżdżąc pojazdem który służy do jazdy.Wgrali mi też kompletnie nowy program więc dalszy wgląd i diagnoza z mojej strony niestety jest nie do sprawdzenia.Tarcze i klocki dałem do ekspertyzy bo je zabrałem z sobą .Chętnie posłucham podobnych przypadków i nie zostawiam tego w spokoju gdyż nie daje mi to spokoju.Dodam ż Audi A8 jażdże już oo 2002 roku. Ogólnie polecam pojazd . mail :[email protected]
typowe ustreski
  • Audi A8 D2 Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW 1998-2002
  • inne
  • 250 tys. km
Występowanie usterki:
Częste usterki i wady tego samochodu to: -wycieki pod różnymi uszczelkami w silniku np pokrywy zaworów itp -pompa paliwa przy jeździe z niskim stanem zwłaszcza z LPG koszt samej pompy to około 500 zł -Usterki skrzyni biegów dość droga naprawa -zawieszenie wielowahaczowe drogie w wymianie ale to jest standard w audi/vw -zastane klapy i nie działające gruszki kolektora ssącego -drobne usterki elektroniki wewnątrz -opadający z wiekiem niżej niż przód tył samochodu -problemy z nastawnikami wałków rozrządu bardzo droga naprawa -zatykające się odpływy spod parownika klimatyzacji i odpływy szyberdachu -zacierająca się pompa wspomagania Samochód droższy trochę w utrzymaniu od przeciętnej osobówki ale w granicach rozsądku na pewno taniej wyjdzie niż turbo dwumas i wtryski w silnikach diesla :D polecam to auto
1 komentarz
awaria rozrusznika
  • Audi A8 D4 Lang Facelifting 3.0 TDI 258KM 190kW 2013-2016
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Samochód po 40 000 km zaczął mieć problemy z rozruchem gdy system start-stop wyłączył rozgrzany silnik. Silnik można było uruchomić dopiero po kilku minutach gdy lekko ostygł. Serwis na gwarancji wymienił rozrusznik ale po kilku tygodniach sytuacja zaczęła się powtarzać. Dopiero znajomy elektryk pozagniatał kombinerkami wszystkie złącza elektryczne i od ponad 2 lat nie ma problemu. Podobnie miałem w poprzednim Audi złącza są jednorazowego użytku i po jakiejś ingerencji w instalację elektryczną trzeba używać kombinerek
Audi A8