Silnik
: Genialny silnik na trasy, elastyczny i ekonomiczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: stuki z zawieszenia
4,0
Całokształt
Duza ilość usterek jak na nowe auto. Ogolna ocena bardzo dobra.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry diesel na trasy, ekonomiczny i dynamiczny
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, pomimo, że nie dwusprzeglowa, dziala bardzo sprawnie. Typowy dla grupy VAG lag jednak jest.
3,0
Układ jezdny
Stuki z zawieszenia, wymieniona tuleja przy 5 tys z powodu naderwania. Audi dalej nie umie rozwiazac problemu z stukajacym zawieszeniem tlumaczac sie, ze to specjalne lozysko ktore ma poprawiac akustyke jazdy po nierownych drogach
5,0
Karoseria
Q7 to Q7 :) nic dodac nic ujac
Komfort
5,0
Widoczność
Super widocznosc we wszystkie strony. Jedyny minus to makera cofania, ktora skreca sie wraz z kreceniem kierownica. Trzeba sie przyzwyczaic.
5,0
Ergonomia
Duze, wygodne auto. Z rodzina na wakacje bez problemu i w wysokim komforcie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajen
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIejsca pod dostatkiem dla kazdego.
5,0
Wyciszenie
Fenomenalne, stad problem, ze slychac wszystkie niedoskonalosci. Stuk z zawieszenia czy stukajace klamry niezapietych pasow.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanio nie jest, ale komfort jazdy w trasach wynagradza koszty
3,0
Stosunek jakość/cena
Moze to ja trafilem egzemplarz ze spora iloscia usterek.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
System SOS ktory ma czekac na rozwiazanie problemu 6 mcy, piszczace hamulce niezaleznie od warunkow atmosferycznych
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterki poprodukcyjne, tuleja, uszczelka szyby, stuki z zawieszenia
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 50 TDI 286KM 210kW
[l/100km]