Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Q7 II SUV Facelifting

Piotrek, 3 lata temu
Silnik 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 42 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Q7 II SUV Facelifting  3.0 50 TDI 286KM 210kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie pneumatyczne wraz z tylną osią skrętną robią robotę w tym samochodzie.
5,0
Całokształt
Bardzo komfortowe, pojemne i żwawe auto. Przed zakupem brałem pod uwagę: BMW X5 i X6, Mercedes GLE, Porsche Macan, Jaguar F-Pace i Audi Q7 i Q8. Każdym z nich odbyłem jazdy testowe. W Mercedesie nie przypadły mi do gustu tandetne pachnące mega tanizną zegary i panel sterujący. Porsche odpadło z racji małej pojemności jak na moje potrzeby. To samo z F-Pace. Q8 i X6 odpadły z racji ściętego "tyłka", który również pomniejszył mi pojemność bagażnika. Po jazdach testowych X5 i Q7 wybór mógł być tylko jeden - Q7. Auto większe, lepiej wyciszone, więcej miejsca w środku, pojemniejsze. Auto mam od lipca 2020. Przejechałem nim już 42.000 km. Jest super autem na dalekie trasy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik żwawy, 286 KM wystarczy, żeby czuć się komfortowo i bezpiecznie przy włączaniu się do ruchu i wyprzedzaniu. Dodatkowo auto przeszło akcję serwisową podczas której przeprogramowano silnik, dzięki czemu przy wciśnięciu gazu w podłogę nie ma już tego efektu "opóźnienia". Auto szybko się już zbiera.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi zmieniają się bardzo płynnie.
5,0
Układ jezdny
Tylna oś skrętna, zawieszenie pneumatyczne i sterowanie przechyłu w zakrętach to jest to!!!. Każdy powinien przejechać się chociaż jazdę testową takim autem wtedy zrozumie różnicę. Wejście w zakręt, w który zwykłym autem ciężko jest wejść z prędkością 50 km/h, Q7 z tylną osią skrętną i automatycznym sterowaniem przechyłu bez żadnego problemu wchodzisz z 80 km/h. To auto zaprzecza prawom fizyki.
5,0
Karoseria
Jak na ten moment to ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna + kamery 360 st. + 3D
4,0
Ergonomia
Jedyna wada, która od pierwszej chwili rzuca się w oczy to brak schowków. Obsługa paneli sterowania (od klimatyzacji i panelu głównego) jest bardzo prosta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre. Mam też ogrzewanie postojowe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uwierzcie mi że ciężko znaleść więcej miejsca w innych autach. No może w X7 i w GLS. Ale tego nie wiem, w nich nie jeździłem. Natomiast we wszystkich, które brałem pod uwagę było z tym gorzej.
5,0
Wyciszenie
Nawet przy 200 km/h można spokojnie rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Decydując się na auto z sektora premium liczyłem się z kosztami. Wiadomo koszty ubezpieczenia, czy komplet opon zimowych do tanich nie należą. Wymieniam olej co 10000 km więc to wszystko siłą rzeczy powoduje, że tanio nie jest.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wiesz za co płacisz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ten moment nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na ten moment nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 50 TDI 286KM 210kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi Q7 II

Liczba wpisów: 17

Audi Q7 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi Q7 II SUV Facelifting