Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Q7 II SUV

K, 10 miesięcy temu
Silnik 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Q7 II SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW 2018-2019 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Doskonałe wygłuszenie i bardzo dynamiczny najsłabszy diesel.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Gdybym mógł to doposażyłbym go jeszcze tylko o lepszy system audio.. ale nie mogę więc jakoś to przeżyję...
5,0
Całokształt
Jak dla mnie bezkonkurencyjny. Połączenie komfortu, pojemności, elegancji i klasyki. Rewelacyjne zawieszenie, świetne wygłuszenie wnętrza, świetna skrzynia biegów, przewidywalny układ kierowniczy i wielki bagażnik! Do tego dochodzi wielki bagażnik, wygodne fotele nie koniecznie w najwyższej wersji wyposażenia. Samochód nie jest najtańszy w zakupie jednak nie trzeba za niego płacić pół miliona. Jeden nazwie to biedakiem a drugi nazwie to dobrze skonfigurowanym egzemplarzem...cennik jest tak długi, że rozsadza głowę... ale gdy ochłodzimy emocje i wybierzemy z niego to co najważniejsze i potem wsiądziemy do takiego auta okaże się, że właściwie to resztę, której nie mamy można jakoś przeżyć...Q7 to w moim przypadku rezygnacja z: Jeppa Granda, Alfa Stelvio, super wypasionego Passata... przejechałem się tym jako pierwszym... no i niestety w każdym kolejnym brakowało mi tego "czegoś"!... Fakt. Trzeba odrobinę dopłacić np do Stelvio... ale nie drugie tyle... Gdy porównamy do klasy "niższej" to słabe q7 i tak jest od niej w kosmicznej odległości co do jakości...dobra wyprzedaż rocznika wystarczy, żeby cena nie przekroczyła 300k za nowe auto... okej... dla jednych to dużo dla drugich mało... dla innych może nawet to nie Q7...bo takie porządne to kosztuje 480 tys...
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i oszczędny. 45TDI dysponuje wystarczającym momentem obrotowym żeby nie było kłopotów z wyprzedzaniem. 231KM wystarczy, żeby 80% aut zostało z tyłu po starcie ze skrzyżowania. Na prawdę zaskakuje mimo tego, że to najsłabsza jednostka. W testach raczej pomijana ... u Nas nie moda na ekologię i oszczędzanie szczególnie, że to auto klasy premium i jego cena to drugorzędna sprawa! :) Chyba, że jak ja wybierasz pomiędzy Passatem a Q7... dziwne? :) Jak wsiądzie się do 3L diesla to światopogląd przechodzi w 4 wymiar ;)
5,0
Skrzynia biegów
Z tego co jest mi wiadomo to... jest to znany szwajcarski ZF... 8 biegów w najlepszym wydaniu... tylko inaczej nazwany przez Audi. Każdy wie, że to najlepsza skrzynia biegów i tyle!
5,0
Układ jezdny
Przewidywalny. To najlepsze słowo. Pneumatyka pracuje na każdym zakręcie... i tu po raz kolejny... wystarczy się tylko raz przejechać i sorry... ale to obowiązkowy punkt na liście doposażenia auta...Na prawdę działa... to nie bajer do unoszenia czy opuszczania auta... to bajer który zmienia auto w po prostu inne od wszystkich...
5,0
Karoseria
Co tu pisać?
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, wysoka pozycja, świetne nawet podstawowe światła LED.
5,0
Ergonomia
Nauka obsługi trwa 1 dzień. Potem mój były iDrive z BMW poszedł w zapomnienie. W końcu auto nowe z salonu ma gałkę do zmiany temperatury czy też głośności radia... leczą mnie ekrany do obsługi radia, czy klimatyzacji... klasyka w tym przypadku sprawdza się lepiej...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i grzeje :) 2 strefowa klima bez dodatkowych wyświetlaczy od niczego... wg mnie wystarczy. Wskazanie temperatury, regulacja nawiewu... kuźwa...klima w standardzie jest po prostu bezobsługowa ... nastawiamy temperaturę i zapominamy o tym że coś trzeba regulować...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dzielone siedzenia z tyłu z regulacją nachylenia i odległości. Przednie fotele z elektryczną regulacją. Dobre wsparcie dla odcinka lędźwiowego. Komfortowy zagłówek i podłokietnik. Narty długości 165cm wchodzą do bagażnika po skosie... więc nie muszę zabierać boksa na dach :) Wielki bagażnik... sporo miejsca pod podłogą (nie dotyczy wersji 7 osób i wersji z kołem i wersji z BOSE). Bardzo wygodne fotele sportowe. Miła i praktyczna tapicerka z alcantary...
5,0
Wyciszenie
Pozycja obowiązkowa - dźwiękoszczelne szyby i laminowana przednia szyba- w efekcie auto jest tak wyciszone, że przy 140km/h słychać lekki szum powietrza i opon...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rewelacja. 20calowe opony zmiowe za 3400zł komplet nowych Pirelli. Serwis powiedzmy co 15 tys wymiana pierdół taki jak w każdym aucie. 1200zł pierwszy przegląd... drugi 1800zł... sorry... ale podobnie mam w Golfie 7. 5 lat gwarancji więc reszta mnie nie obchodzi.
5,0
Stosunek jakość/cena
SUV, klasa premium, 3L diesel... w porównaniu do konkurencji to "taniocha" ... około 300k za dobrze wg mnie wyposażone auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5 lat gwarancji do 150 tys km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
5 lat gwarancji do 150 tys km

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 45 TDI 231KM 170kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi Q7 II SUV