Zawieszenie
: Bajka jeździć z tym zawieszeniem.Chamulce rewelacja
5,0
Całokształt
Mimo słabszej wersji 218konnej samochód świetnie się zbiera,poza tym jest dynamiczny i prowadzi się dużo pewniej niż inne suvy.Komfort i wielkość wnętrza jest ponad standardy i nawet wybredny nie będzie mógł nic zarzucić .Moim zdaniem Q 7 niema równych w klasie.Volvo xc90 mogło by rywalizować ale nie z tymi silnikami co obecnie są.
Wrażenia
5,0
Silnik
Widlasta szóstka wręcz mruczy do kiedy wciskasz pedał gazu
5,0
Skrzynia biegów
Szybko i pewnie zmienia biegi ,jak narazie bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Wersja ze skrętne tylną osią jest jak przyklejone do jezdni.Po za tym świetnie się parkuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność wystarczająca w czasie jazdy,ale na postoju przed autem nie widać małych przedmiotów,ale to przecież duży samochód,więc niema co się dziwić.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom przestrzeni.
5,0
Wyciszenie
Jest to najcichsze auto jakim jeździłem ,poza elektrycznym.żona nawet nie wie kiedy zapalam auto.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość drogi samochód,więc w utrzymaniu też nie będzie najtańszy
4,0
Stosunek jakość/cena
Nieco za drogi samochód,co do jakości niemam nic do zarzucenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic o tym nie mogę napisać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 218KM 160kW
[l/100km]