Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Q7 II SUV

Piotr 33 Lca, 7 lat temu
Silnik 3.0 TDI 218KM 160kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 218KM 160kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jest to samochód bliski ideału.Jest duży i pakowny,mocny i szybki a jednocześnie oszczędny jeśli chodzi o spalanie. Jest komfortowy już w podstawowej wersji a duże koła i wysokie opony to idealne rozwiązanie na nasze polskie drogi. Na chwilę obecną bezkonkurencyjny. VW Touareg jest starszy technologicznie, Mercedes ML jest po prostu gorszy, GL jest dużo drozszy,BMW X5 ma w podstawie silnik 2.0 i awaryjna elektronikę, XC90 odpada że względu na silnik 2.0 a jakość wykonania mimo wszystko trzeszczaca, RX ma paliwozerny silnik 2.0 a hybryda słaba skrzynie CVT.Bentayga jest za droga :-) i to chyba jedyny lepszy suv. Cayenne jest drogie i mniejsze. Innej konkurencji nie widzę. Nowe Q7 w podstawowej wersji z rabatem dla niektórych grup zawodowych kosztuje 240 tys zł i proszę mi wierzyć ta podstawowa wersja jest wspaniała chyba że ktoś musi mieć skórę i bajerki wtedy cenę można podwoić :-) Polecam salon Porsche Poznan Franowo zajmują się tam i zamawiają wersje bliżej podstawy w innych salonach lubują się w Q7 za pół miliona
Wrażenia
5,0
Silnik
W silniku zaskakują trzy aspekty -cicha praca , małe spalanie i rewelacyjne przyspieszenie. Przy 80km/h ten silnik ma 900obr/min przy 200km/h jest 2500obr. Proszę porównać ze swoimi autami:-) Spalanie przy dynamicznej jeździe na trasie to 8,8 L/100km. Dla mnie rewelacja
5,0
Skrzynia biegów
Kolejny mocny punkt zmiany biegów natychmiast, niskie predkosci obrotowe, tryb żeglowania -rewelacja. System start stop też bez problemu-natychmiastowa reakcja
5,0
Układ jezdny
Quattro stały napęd 4*4 z długą tradycją. Nie żadne dolaczanie , nie żadne wyłączanie powyżej 60km/h. jest 4 na 4 i możemy jechać 220km/h a nie jak w japonczykach jak dają 4x4 to prędkość maksymalna 180km/h bo nie umieją zrobić inaczej.
Komfort
5,0
Widoczność
Poprzednie auto niskoprofilowe opony 40 i pneumatyka -halas i stuki mimo że wszystko niby dobre tutaj opony 65 i zawieszenie klasyczne i co i rewelacja cisza ,tłumienie wszystkiego,zero stuków i przy szybkiej jezdzie bez przechylić !
5,0
Ergonomia
W podstawowej wersji navi z touchpadem i rozpoznawaniem pisma odrecznego-jakie to jest wygodne. Fotele podstawowe wygodne w poprzedniku miałem komfortowe i wentylowane i pompowane a i tak na tych lepiej.Brakuje wentylacji foteli ale to można odmówić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa b.dobrze na ogrzewanie przyjdzie czas. Nadmuch na tył silny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O tu jest bardzo dużo miejsca ale i auto ogromne -do małego garażu nie wejdzie :-) Bagażnik spory podobno prawie 800L
5,0
Wyciszenie
To jest rewelacja silnika nie słychać a jak już słychać to jak benzynowy :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny jak na dużego suva. W porównaniu z Fiatem 500 pewnie przegra :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
W podstawowej wersji cena atrakcyjna jak za dużego suva marki premium z 3.0 L dieslem i 4x4 i automatem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nowe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nowe. Następny komentarz wystawie po roku :-)

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi Q7 II SUV