Silnik
: Jest moc 272 KM robi swoje. Do reszty można się przyzwyczaić.
5,0
Całokształt
Spełniłem swoje marzenia, poprzednia była 8n. Te dwa modele to już klasyki i trudno je porównywać do innych coupe. Jestem bardzo zadowolony z posiadania 8j w tej konfiguracji, quatro i manual i ta moc 272KM.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trochę trzeba go wkręcić na obroty, potem rakieta.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, skrzynia płynnie zmienia biegi. Jest to wersja z manualną 6 biegową skrzynią biegów i napędem quatro
5,0
Układ jezdny
Idealnie się prowadzi, dobrze radzi sobie w zakrętach. Trzyma się jak przyklejona
5,0
Karoseria
W idealnym stanie, pomimo nastu lat.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na coupe nie ma zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, wygodnie, jako fan marki nie mam z niczym problemów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie i żonki w sam raz przy 180cm wzrostu.
5,0
Wyciszenie
Głos silnika, to muzyka. Sportowa fura a cichutko w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest oszczędny kiedy tego chcę. Dodatkowo ma instalacje LPG i jadę gdzie chce.
5,0
Stosunek jakość/cena
Teraz to już za niewielkie pieniądze można mieć to o czym kiedyś się marzyło. Chociaż za taką kwotę można by kupić coś nowszego. Pozostałem wierny TT.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bieżące wymiany eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po roku użytkowania, brak. Jak się dba itd.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 272KM 200kW
[l/100km]