Szukaj

Ocena kierowcy - Audi TT 8N Roadster

Hadrian, 18 lat temu
Silnik 1.8 T 180KM 132kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 0 tys. km
Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180KM 132kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Sprzedałem go w tym roku po obejrzeniu "Wesel´a" i zaczynam żałować. Chyba znów się rozejrzę za nowym jeśli Peugeot nie wprowadzi na rynek Moovie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mile mruczy, nie hałasuje
4,0
Skrzynia biegów
Raz zdarzyło mi się zablokowanie skrzyni przez wypadnięcie uszczelki z dźwigni zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Jak na szynach do momentu gdy przy 180km/h wjeżdzasz w zakręt z koleinami i po deszczu.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki dość grube w porównaniu z nie-kabrioletami, ale zapewniają bezpieczeństwo. Po zamknięciu dachu jest dość ciemno.
5,0
Ergonomia
Jeździłem nim kilka razy na trasach >1tys km i nigdy nie poczułem bólu tam gdzie trudno zajrzeć. To pierwszy cabrio w którym miałem taki komfort.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane siedzenia zdecydowanie polecane, szczególnie jak ktoś lubi jeździć komfortowo bez dachu zimą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca (o ile nie instalujesz sobie konsoli do komórki, bo wtedy pasażer będzie to przeklinał)
5,0
Wyciszenie
Do prędkości 120km/h silnik i szum powietza nie zagłuszają śpiewających na mijanych drzewach ptaków
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 9.5; trasa 7.8 ale można zejść poniżej 6.3; 200km/h bez dachu 20, z dachem 11-12
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest warty każdego centa ze swoich 40tys EUR
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O dach trzeba dbać, tak jak z każdym cabrio
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz wyskoczyła uszczelka przy dźwigni zmiany biegów, po 60tys musiałem wymienić przednie łożyska (trasa na Syberię zrobiła swoje)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi TT 8N Roadster