Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Sedan

vicki, 13 lat temu
Silnik 2.0 320i 150KM 110kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 137 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 320i 150KM 110kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
2,92
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ergonomia i wyciszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Sprzęgło padło cokolwiek za szybko, jak na taką markę.
Zawieszenie : Ach te gumy, gumy...
Inne : Awaria podnośnika szyby, a tu jeszcze daleka droga do przejzechania.
1,0
Całokształt
Poprzednio jeździłem 2-litrowym Accordem z 2000r. (180.000km (przebiegu). 30.000km i tylko jedna żarówka do wymiany (30sek.pracy). Raz do roku przegląd, wymiana części eksploatacyjnych, paliwo i po garach. Zdążyłem zapomnieć jak wygląda warsztat. Następca Handzi, super-legenda komiksowa, postanowiła mi przypomnieć o ich istnieniu. Dzięki jej za te chwile pełne napięcia i opróżniony portfel. BMW MÓWIMY: DZIĘKUJĘ!
Wrażenia
4,0
Silnik
Na piątce czuć kopa, ale silniczek poprzedniego autka - 147-konny V-TEC Accorda, wkręcony na wysokie obroty robił lepsze wrażenie.
1,0
Skrzynia biegów
Niemiecka niezawodność sięgneła dna. Uda mi się wrzucić tą \"zakichaną\" jedynkę, czy nie. I znowu bedzie plama, gdy ruszę spod swiateł.
3,0
Układ jezdny
Kicha. Ściąga w lewo. W zaprzyjaźnionym warsztacie sprawdziłem już wszystko: zbiezność, opony, zawieszenie. Panowie, przecież to salonowa bemka z wszystkimi papierami, samochód bez przewałki, więc pytam się: CO JEST GRANE? Klamka zapadła, przeprzaszam się z Handzią. Już mam na oku sprawdzoną 2.4 (190KM) z 2006r. Żegnaj niemiecki cudzie techniki!
Komfort
3,0
Widoczność
Brakuje mi czujników parkowania, a bez nich to niestety cieniutko.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze, gdyby nie to sterowanie klimą i brak w takim wózku sterowania radiem z kółka. Acha i znowu próbuję otworzyć to okno!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gdyby nie nękające awarie termostatu byłaby 5-tka. Jednak władowana w naprawy klimy kasa ściaga ocenę do poziomu trójki z plusem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - extra, tył - no nie, przecież to nie żadne coupe tylko sedan.
4,0
Wyciszenie
Ach, te uszczelki szyb, odbierają punkcika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
100% w fabrycznych normach.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Napaliłem się na Bemke po przeczytaniu i wysłuchaniu dziesiątek komplementów na jej temat. Teraz widzę, że nie należy słuchać się opini fanów. Wcześniej w ciągu ostatniego roku jazdy Accordem zrobiłem ponad 30.000km i przez ten czas miałem tylko jedną poważną awarię - spaloną zarówkę tylnego stopu. Poza tym CPN i do przodu, jednym słowem \"totalna nuda\". Dopiero po przesiadce na BMW doznalem pełni sado-masochistycznych wrażeń z posiadania symbolu niemieckiej niezawodności. Hasło miesiąca: \"Szukasz wrażeń (w warsztacie) - kup Beemkę\". Za długo zajełoby wklepywanie listy usterek (przejechałem ok. 20.000km), wymienię więc tylko kilka: przewód pompki spryskiwacza szyb, podnośnik szyby pasażera, padnięta cewka zapłonowa, wahacze łącznika stabilizatora, skrzypiące jak cholera uszczelki szyb, termostat-padaka. Drobiazgi pomijam. Japończyk kontra Niemiec: 5:0.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pierwsze dwa tysiące km i sprzęgło do wymiany - ból w kieszeni, ale trudno, żyje się dalej. No niestety, ale nie za daleko - termostat daje oznaki \"braku zycia\". No i niestety te gumy na zawieszeniu. Ogółem: bardzo cieniutko, jak na taką legendę. Mam dosyć, może jakiś dres będzie się nim jeszcze zachwycał, ja mówię adios swojej Beem-padace!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E46 Sedan