Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Touring

Tomasz, 6 lat temu
Silnik 320 d 150KM 110kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 328 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW Seria 3 E46 Touring 320 d 150KM 110kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Na 150 km osiągi więcej niż zadowalające.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Na naszych drogach coś czasem się wybije.
4,0
Całokształt
Mogło byś utrzymanie (części) i OC tańsze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny bez awaryjny jeśli na czas usunie się klapki w dolocie. Ja nie usunąłem, efekt 4 miesiące po zakupie pęknięty tłok, koszt kapitalnego remontu silnika plus tłok samych części 4800zł bez robocizny.
5,0
Skrzynia biegów
Jeśli jest dobra to można nawet pozwolić sobie pościgać z kimś. Po 328 000 przejechanych jedyny minus na mrozie przez pierwsze 10 km problem z zbiciem biegu z 5 do 3. Trzeba po kolei, prawdopodobnie musi się olej nagrzać.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się b. dobrze, skręca b. dobrze, troszkę rzuca jak są koleiny.
5,0
Karoseria
Brak oznak korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność b. dobra, lusterka pokazują wszystko w jeździe do tyłu z przyczepą. Trochę problem z podjeżdżaniem blisko przodem do czegoś, ale może być.
5,0
Ergonomia
Dużo przydatnych schowków, podłokietniki przód tył ogólnie b. dobrze. Mogli w BMW pomyśleć o wysówanych uchwytach na kubki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Utrzymanie temperatury i klima działają b. dobrze, ale wentylacja średnia a nawet gorzej, w zimę lub deszczowe dni bez klimy nie da się jechać bo okropnie parują wszystkie szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy b. dużo miejsca z tyłu średnio, szczególnie gdy ktoś duży z przodu to z tyłu na nogi krucho.
5,0
Wyciszenie
To nie maybach, ale jak na swój wiek i prędkości jazdy to wystarczające.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj średnio. Może gdy by nie remont silnika 4800 zł było by lepiej. Tarcze przód ATE plus klocki TRW 600 zł (Nie warto, lepiej tarcze TRW) , tuleje zawieszenie przód lameforder bez wahaczy (wahacze w całości z sworzniami są - są drogie) 400 zł hamulce tył kpl TRW 350 zł, piasta tył meyle 180zł więc ceny troszke może powyżej średniej aut.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wykonanie wnętrza w sumie jak na bmw to b. dobre nic nie trzeszczy skóra ok plastiki ok, jedyne co to beznadziejna gumo/plastik który się drapie na środkowym zamykaniu schowka pod radiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie brak, raz żarnik ksenionu. Oczywiście nie biorąc pod uwagę rzeczy eksploatacyjnych jak hamulce filtry czy zawieszenie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Minus klapki w dolocie.

On - zużycie paliwa dla silnika 320 d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E46 Touring