Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

WojtekS2008, 3 lata temu
Silnik 320d 177KM 130kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320d 177KM 130kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Silnik, naprawdę elastyczny i jakość wykonania, nowsze BMW tego już nie mają
5,0
Całokształt
Świetny samochód, jeżeli ktoś szuka takiego auta, polecam, służył jako 2gi w domu więc mała przestrzeń w środku nie była problemem. Dobre wyposażenie, ładny wygląd ale co najważniejsze... Radość z jazdy, nic dodać, nic ująć. Uwielbiałem jeździć tym samochodem. Napęd tył, manual i żwawy silnik (oczywiście po czasie chciałem mieć mocniejszy :) Trafiłem na fajny egzemplarz i to się zapewne odwdzięczyło. Jakość wykonania lepsza niż w nowszej BMW, którą teraz jeżdżę a to auto jest wyższej klasy. W e90 naprawdę się postarali. Uogólniając samochód stał się czymś w rodzaju zabawki małego chłopca który nie chciał się z nią rozstawać i za bardzo z nikim dzielić co by się nie zniszczyła. Jeżdżę teraz nowszymi konstrukcjami samochodów i jeden z nich to również BMW ale jak ktoś się zastanawia to polecam poszukać fajnego egzemplarza oscylującego przy 200KM i naprawdę nie ma się czego bać i nie będzie się żałować. Ja kupiłem go przypadkowo i dzięki niemu marka zrobiła na mnie takie wrażenie że do dziś BMW stoi w garażu, pomimo, że to już nie to samo :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik po wymianie rozrządu i sprzęgła bez dwumasu przy 230tys. co było drogie ale apetyt na paliwo przy tej mocy to bajka
5,0
Skrzynia biegów
precyzja
5,0
Układ jezdny
To jest fantastyczne jak fajnie można się czuć prowadząc samochód. Aż się buźka cieszy. Nie jestem rajdowcem z BMW, miła spokojna komfortowa jazda i cały czas poczucie jedności z drogą i zapas mocy. Co trzeba dodać o ile nawet w zimie przy tylnym napędzie nie miałem większych problemów (pewnie dlatego że uważałem) o tyle raz w lecie po deszczu chciałem zawrócić na mokrej łące a były to bezdroża i gdyby nie pasażer który popchnął pewnie bym nie wyjechał. Tu trzeba się z tym liczyć ale wrażenia wynagradzają wszystko. Nie polecam również wyłączać trakcji jeżeli nie jest się do końca pewnym swoich umiejętności. Tu nawet 177KM potrafi spokojnie wyrwać samochód i wyobracać zgodnie z fizyką :)
4,0
Karoseria
Żadnych problemów
Komfort
3,0
Widoczność
Z tyłu słaba widoczność i kiepskie lusterka boczne, w wersji sprzed lift'u, małe
5,0
Ergonomia
super, czasem otwierałem tylne okna zamiast przednich, z panelu w drzwiach kierowcy. brak większej ilości schowków i uchwytów na napoje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik, polecam bezsprzecznie, ja miałem manual i choć szybko się nagrzewał i chłodził, musze odjąć gwiazdkę
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No to nie było auto rodzinne :)
5,0
Wyciszenie
na najwyższym poziomie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
brak usterek i super małe spalanie
4,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobrze, płacisz ale wiesz za co, to BMW.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko czujnik doładowania spalin, reszta to eksploatacja, przy przebiegu ponad 200tys
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 320d 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320d 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
4,6
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90