Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

Paweł, 8 lat temu
Silnik 320d 184KM 135kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 71 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320d 184KM 135kW 2010-2011 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : SPALANIE przy takiej mocy i momencie obr.
5,0
Całokształt
Auto jest idealnie zestrojone. Wszystkie elementy są dopracowane, i zdanie "niemiecka precyzja" oddaje bardzo dobrze wykonanie samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do perfekcji już bardzo blisko, fantastycznie wkręca się na obroty, bardzo duży moment obr. powoduje, że moc dostępna jest praktycznie od razu, i "ciągnie" niemal do samego końca.
4,0
Skrzynia biegów
Zwarta i precyzyjna. Krótki drążek zmiany biegów pozwala na szybką zmianę. Jedynie nie mogę się do końca przyzwyczaić do wstecznego w BMW, wrzuca się go tak jak "jedynkę" tylko trochę dalej dzwignia w lewo. Początkowo trzeba bardzo uważać, żeby nie wrzucić wstecznego ruszając ze skrzyżowania do przodu
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony.
Komfort
4,0
Widoczność
Troszkę mocno pochylona szyba, przy parkowaniu równoległym przodem czasem trzeba powychylać głowę w prawo i w lewo :), ale generalnie bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Obsługa wszystkich przycisków jest intuicyjna, wszystko jest na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi przeokropnie, ogrzewania nie miałem jeszcze okazji sprawdzić, zima przede mną
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer obok mają bardzo wygodnie, wysocy pasażerowie z tyłu mogą narzekać na brak miejsca dla kolan, poza tym nie ma się co oszukiwać, że podróżowanie z tyłu w 5 osób to najprzyjemniejszych nie należy, kanapa ma po obu bokach mocno uniesione końce, co powoduje, że pasażerowie z prawej i lewej zsuwają się do środka, gniotąc osobę siedzącą po środku
4,0
Wyciszenie
Jeśli chodzi o szumy to jest doskonale wyciszony, natomiast słychać troszkę silnik, niemniej jednak jest to bardzo przyjemny dźwięk. Jak na diesla to jest bardzoooo cichutko
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę tym autem zbyt krótko, żeby w pełni go ocenić, na razie koszty utrzymania to paliwo, które jest największą zaletą tego silnika moim zdaniem. Przy tak dużej mocy i momencie obr. spalanie przy normalnej jeździe 80-120 km/h oscyluje w okolicach 5,8-5,9 l, na autostradzie z tempomatem na 145 km/h spalanie 6,3 l. Komputer pokładowy pokazuje bardzo dokładnie, liczyłem przy tankowaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód nie jest tani w zakupie, ale o ile nie będzie się psuł, czego nie jestem na razie w stanie stwierdzić, bo za krótko go uzytkuje, to myślę ,że warto zapłacić za tą jakość
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 320d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90