Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting (17) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~uzzytkownik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
Tutaj mam największą uwagę do BMW 3. Nie wiem dlaczego oceniłem pierwotnie wyciszenie na 4 gwiazdki. Zawieszenie (może z czasem) pracuje dość głośno - słychać dźwięki drogi (kamienie, woda, opony), uszczelki drzwi ulegają degradacji (w 2-3 letnim aucie!!), słychać podmuchy wiatru. Co najważniejsze - samochód po ok 1,5 roku zaczął skrzypieć. Najpierw boczki drzwi (to już po pół roku), potem deska rozdzielcza (tablet), następnie uszczelki drzwi...
4,0
~uzzytkownik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
W 3ce z silnikiem benzynowym jest super, motor warczy jedynie podczas agresywnej jazdy. W trybie "comfort" jest bardzo cicho. W "sport" zaczyna fajnie dudnieć wydech. Pierwotnie jednak planowałem zakup 320d, a tam silnik był już wyraźnie słyszalny (i niekoniecznie pięknie brzmiący). Przy szybkiej jeździe autostradowej silnika nie słychać, powyżej 180 jest już głośno (ale akceptowalnie), a powyżej 200 bardzo głośno. Do ok...
4,0
~Dario
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Tu też pojawia się wiele wynurzeń na temat niewystarczającego poziomu wyciszenia. Po liftingu podobno o wiele lepiej. Nie odczuwam jakiegoś dyskomfortu, przy dużych prędkościach autostradowych wiatr już słychać ale trudno mi to porównać do konkurencji, jak ona by się spisywała w tym samym momencie i w takich samych warunkach. Ogólnie dużo lepiej niż w poprzednim samochodzie :) Daje 4 gwiazdki bo komfort akustyczny na pewno nie jest...
3,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
Tu konstruktorzy się nie popisali. Podczas jazdy przy 80km/h, owszem silnika nie słychać, ale za to opony (dodam, że fabryczne są oponami ROF) słychać bardzo i nie jest to przyjemne. Zimowe kupiłem klasyczne i jest o ton ciszej, ale nadal nie jest to wyciszenie na miarę "dobre". Przy wyższych prędkościach słyszalny jest szum z okolicy lusterek bocznych.
3,0
~Marcin
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Najsłabszy punkt jak dla mnie. W porównaniu do mercedesa katastrofa. Powyżej 140 km/h chce łeb urwać. Trzeba dać muzykę naprawdę głośno żeby tego nie słyszeć. Cóż, muszą coś zostawić, żeby człowiek miał ciśnienie na 5tkę.
3,0
~keraj79
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Nie jest za dobrze. Realnie jest głośniej niż w benzynie VW (1.4 TSI 160km). nie można narzekać ale w klasie premium oczekiwałbym jednak więcej. Drzwi żeby się zamknęły też trzeba mocno/głośno uderzyć
3,0
~Strzempa
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
Akceptowalnie choć jak na premium dość głośno. Co więcej po czasie wszystkie plastiki w środku zaczynają skrzypień przy jakiejkolwiek interakcji.
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Doskonale. Miałem jak dotąd kilka dłuższych wycieczek, 130, 140, 150 - wciąż jest cicho. Zawieszenie milczy. Widać, że sztab inżynierów się starał.
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Jest cichutko, silnik słychać donośnie tylko przy mocnym wciśnięciu gazu, ale brzmi ciekawie. Na autostradzie przy 130 można rozmawiać swobodnie.

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Romek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
Nie jestem wyczulony. Opony ran flat niestety słychać. Wystarczy minimalny brak zbieżności i opony słychać w aucie powyżej 100 km/h.
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting