Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting

zbibos, ponad rok temu
Silnik 2.0 320d 190KM 140kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Kupiłem auto po długich poszukiwaniach. Od 20 lat jeżdżę różnymi BMW, głównie trójkami, także i tym razem wybór był oczywisty. Przez ten czas BMW ewoluowało od samochodów usportowionych w kierunku komfortu, jednak w tej drodze ucierpiało zwłaszcza jeśli chodzi o jakość materiałów we wnętrzu. Ale ogólnie jestem bardzo zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje bardzo kulturalnie jak na diesla, ciepły delikatnie mruczy. Przy wyprzedzaniu słychać że to tylko 4 cylindry ale nie jest źle. 190KM to w sam raz do sprawnego poruszania się wszędzie. Przed zakupem myślałem o zawirusowaniu na około 240KM, ale na prawdę nie ma potrzeby.
5,0
Skrzynia biegów
Po prostu bajka. Skrzynia jest adaptacyjna także cały czas analizuje styl jazdy kierowcy we wszystkich trybach. Jeśli ktoś chce bić rekordy spalania w trybie Ecopro to watro wcześniej przejechać kilkaset kilometrów spokojnie żeby skrzynia się dostosowała. Potem można być serio zdziwionym jak oszczędny potrafi być ten samochód.
4,0
Układ jezdny
Zdecydowanie bardziej w stronę komfortu niż sportu w porównaniu do e90 a zwłaszcza do e46. Ale dalej jest to BMW:) Odpowiedni rozkład masy robi robotę.
5,0
Karoseria
Piękna. To oczywiście subiektywna ocena. Łatwo z piątką pomylić czasem.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra we wszystkie strony.
5,0
Ergonomia
Wszystko co potrzebne jest pod ręką. Konsola zwrócona w stronę kierowcy, tak jak powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bardzo dobrze, klimatyzacja wydajna nawet w największe upały 2022 :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 i miejsca jest wystarczająco. Z tyłu też choć rzadko tam siedzę.
4,0
Wyciszenie
No tutaj jest trochę gorzej. Choć podobno lepiej niż przed liftem. Hałas dobiega głównie z szumu opon. Mogłoby być ciut ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis olejowy plus filtry to około 1000. Spalanie podczas jazdy "emeryckiej" w trybie Eco na dystansie 4000 km po drogach krajowych i trochę po autostradzie nie przekraczając dozwolonych limitów wyszło 4,2l. Średnio od momentu zakupu po 20000 km 4,8l. Jazda normalna bez wyścigów od świateł do świateł. Raczej w ruchu międzymiastowym.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie ale jest to jeszcze BMW. Nie wiem jak G30 ale F-ki jeszcze dają radę :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po zakupie serwis startowy plus olej w skrzyni biegów wymiana dynamiczna i póki co bez żadnych problemów. Oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting