Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna

WrednyWWA, 7 lat temu
Silnik 2.0 318d 143KM 105kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 31 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Samochód podoba mi się bardzo pod dosłownie każdym względem. Po przejechaniu nim pierwszych 10000 km stwierdzam, że jest to auto idealne dla mnie.
5,0
Całokształt
Bardzo przyjemny samochód, który daje wiele radości z jazdy. Sprawdza się zarówno podczas eksploatacji w mieście, jak i w trasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Podczas dotychczasowej eksploatacji brak jakichkolwiek usterek silnika i jego osprzętu.
5,0
Skrzynia biegów
Ośmiostopniowa przekładnia automatyczna Steptronic to skrzynia na medal. Doskonale dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy, bardzo dobrze reaguje na kickdown, przełożenia zmienia niezauważalnie, bez jakichkolwiek szarpnięć, dźwięków czy nietypowych opóźnień. W trybie Sport samochód jedzie dynamiczniej, lepiej pokonuje zakręty. Trybu Eco Pro osobiście nie używam- posiada on bowiem irytującą cechę stale włączonego systemu start-stop.
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo pewnie i przyjemnie. Układ wspomagania Servotronic sprawdza się zwłaszcza w trasie, pozwala na bardzo pewne prowadzenie samochodu do około 210 km/h- powyżej tej prędkości czasami robi się "nerwowy" i zmusza nas do wolniejszej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bez żadnych zastrzeżeń- zarówno przez szyby jak i lusterka, kierowca ma możliwość dobrego kontrolowania otoczenia pojazdu.
5,0
Ergonomia
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń co do ergonomii wnętrza. F30 zapewnia swobodny i wygodny dostęp do wszystkich urządzeń do obsługi pojazdu, nie wymagając w żadnym przypadku odrywania pleców od fotela.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Regulacja klimatyzacji w zakresie 16-28 'C. Samo utrzymywanie temperatur i dostosowanie temperatury wnętrza bez jakichkolwiek uwag, ale denerwuje głośna praca klimatyzacji w trybie manualnym oraz słaba regulacja nawiewów z tyłu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W przedniej części kabiny przestrzeń jest bardzo duża i wygodna zarówno dla pasażera, jak i kierowcy. Z tyłu jest jednak troszkę ciasno, mało miejsca na nogi i kolana w przypadku wyższych pasażerów.
4,0
Wyciszenie
Jak na doładowanego diesla dość dobrze. Jednostka napędowa jest troszkę hałaśliwa kiedy jest zimna, ale przestaje dawać o sobie znać w jakikolwiek sposób już po kilku minutach jazdy. Przy dużych prędkościach nie słychać irytującego hałasu, jedynie delikatny szum.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód po przejechaniu 10000 km ze mną, a 31000 w ogóle spisuje się bezawaryjnie- poza obsługą serwisową np. wymianą oleju, nie przeprowadzano żadnych napraw. Niskie spalanie nawet przy bardzo dynamicznej jeździe nie powoduje znaczących kosztów paliwa.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj ocena tylko przeciętna, bowiem cena bazowa 134000 zł za najtańszą i gołą trójkę to jednak dość sporo- nawet biorąc pod uwagę fakt, że jest to auto premium.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód jak na razie spisuje się bezawaryjnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód jak na razie spisuje się bezawaryjnie.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna