Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

j-23, 4 lata temu
Silnik 2.0 320d 190KM 140kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
3,29
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : znakomita skrzynia biegów!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : świszczenie z zewnątrz
3,0
Całokształt
Klasa premium w cenie premuim powinna gwarantować odpowiednią jakość i poziom rozwiązań, a tak nie jest. Jeżeli ktoś potrzebuje auta do pracy, na długie i częste trasy polecam inny wybór. Ja na pewno takiego dokonam przy najbliższej wymianie samochodu. Spróbowałem raz i nie widzę sensu przepłacania za znaczek BMW. Konkurencja z klasy średniej oferuje "więcej, lepiej i zdecydowanie taniej".
Wrażenia
3,0
Silnik
- dobrze się zbiera - jest słabo wyciszony - wypadałoby popracować nad charakterystyką dźwięku sinika (nie dorasta do pięt VW 2.0 TDi 190 KM)
5,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie największy walor tego auta. Błyskawiczna zmian biegów, skrzynie dwu sprzęgłowe się chowają. Brakuje mi tylko łopatek do zmiany biegów. W tej cenie auta powinny być oferowane standardowo.
3,0
Układ jezdny
auto mało stabilne przy podmuchach wiatru (pełen pakiet M z zawieszeniem sportowym!), przy pokonywaniu zakrętów z dużą prędkościową również nie daje poczucia bezpieczeństwa i przyjemności prowadzenia.
3,0
Karoseria
Świszczenie z zewnątrz towarzyszy mi od wyjazdu z salonu. Poza tym karoseria dobrze spasowana.
Komfort
4,0
Widoczność
dla mnie ok
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń kierowcy i pasażera dobrze zaprojektowana. Zastrzeżenia budzi funkcjonalność joysticka. Dostęp do większości danych wymaga dłubania w menu, co jest szczególnie uciążliwe podczas jazdy. Znowu grupa VW bije BMW na głowę, np dane spalania, prędkości, czasu dojazdu do celu..........są dostępne po naciśnięciu jednego przycisku na kierownicy. Nie ma także możiiwości aranżacji wskazań i wyglądu zegarów w wersji LCD.
2,0
Wyciszenie
słabe, polecam jazdę próbną superbem lub passatem :-)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie mogę się jeszcze wypowiedzieć
3,0
Stosunek jakość/cena
Od klasy premium oczekuję jakości i rozwiązań najwyższej jakości. Tutaj tego zabrakło. W aucie za 240000 zł brakuje choćby regulacji foteli pod lędźwie (M pakiet), bezkluczykowego otwierania auta, itd. W klasie średniej to standard!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
świszczenie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting