Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Klasa średnia
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem F30) wprowadzona na rynek w 2012 roku. Design auta w dużym stopniu bazuje na stylistyce swojego poprzednika, choć nawiązuje też do bardziej klasycznych przedstawicieli Serii 3 z poprzednich dekad. Projektantem modelu F30 jest Libańczyk Karim-Antoine Habib. Najwięcej zmian wprowadzono z przodu samochodu, który upodobniono do Serii 5. Znów nieznacznie zwiększyły się rozmiary Serii 3, choć w porównaniu do modelu E90, F30 jest też nieco lżejszy.
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4633 mm
Szerokość 1811 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2013 mm
Wysokość 1416 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Rozstaw kół - przód 1531 mm
Rozstaw kół - tył 1570 mm
Zwis przedni 779 mm
Zwis tylny 1044 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1026 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 973 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1451 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1460 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1500 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 495 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg

Oceny BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

Liczba ocen: 13
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Karol
Touring Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Jazda - Bajka - mimo ze kombii mimo, ze silniczek 2 lit benzyna to uwazam, ze jezdzi bajkowo. Podoba mi sie, ze obojetnie z jaka predkoscia jedziesz nacisnie sie na gaz i on wciza ma moc i .. chec aby przyspieszac. Nie ma czego takiego, ze do jakiejs predkosci idzie a potem to juz tylko dlugie i powolne przyspieszanie. Nie - magiczny przycisk sport gaz w podloge i tzw rakieta przy kazdej predkosci. Z minusow Wziolem pakiet "Adventage", ktory zawiera tak naprawde "duperele" nie potrzebne do tego kombi. Ze wzgledu na jego nie ukrywajmy nie za duze wymiary wewnatrz. Fajna rzecza w tym pakiecie Jest elektryczne otwieranie i zamykanie bagaznika
4,6
~hr
Touring Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Samochód dla rodziny, która nie korzysta już z fotelików, wózków dla dzieci czy spacerówek. Bardzo dobre właściwości jezdne, osiągi i spalanie na przyzwoitym poziomie. Jednak nie klasyfikowałbym tego samochodu w grupie premium.
4,8
~Paweł
Touring Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Poprzednio napisałem, że jest lepszy od E90. Potwierdzam, bardzo dobry samochód. Jeździ się wygodnie, komfortowo, niezłe wyciszenie, dobry silnik, choć tylko 150 KM, doskonała skrzynia biegów, wygodne fotele, niezłe wykonanie i materiały. Przejechałem przez rok 55 tys km. Samochód bardzo dobry.

Raporty spalania BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

Liczba raportów: 15
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting
6,5 – 8,8
l/100 km
5,8 – 6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
BMW LCI 2016 kombi z napędem na tył i automatem. Średnie spalanie z 15000km to 6.4l/km cykl typowo mieszany. Jest to zdecydowanie świetny silnik do tego samochodu - jest wystarczająco dynamiczny i oszczędny. Moje min 4.2l/km w trybie eco pro, z drugiej strony autostrada 180-200km/h 8.2l/km. Wersja LCI ma zmieniony silnik, który pracuje dużo ciszej, kabina jest też lepiej wytłumiona. Długo się zastanawiałem czy ON czy benzynę ale przy moich codziennych dojazdach do pracy 30km ale nie żałuje wyboru. Do 160km/h samochod bardzo chętnie się rozpędza i trzeba się pilnować. przy 200km/h samochód na 8 biegu ma 3tys. obrotów przy 140km/h niewiele ponad 2tys. Na co mogę ponarzekać? Przy 190cm wzrostu mogłoby być więcej miejsca na nogi zwłaszcza na prawą, bagażnik nie powala wielkością w GT jest lepiej. Ledy warte dopłaty świecą bardzo dobrze. Uczulam - podstawowy zestaw audio to porażka nawet przy najdroższej nawigacji min HiFi. Nawigacja bardzo dobra, usługi conected drive mało przydatne google maps jest bezkonkurencyjne. Poza tym bardzo lubię to auto świetnie się prowadzi i daje dużo frajdy mimo że to 2 litrowy "klekot".
6,3
Touring Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Auto jak na swoje gabaryty jest oszczedne jesli chodzi o spalanie. W trasie do 120 km/h mozna zejsc do 5l/100 km. Jesli jedna preferujemy dynamiczna jazde spalanie, diesel rowniez znika w dynamicznym tempie.
8,2
Touring Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
cykl miejski dynamiczny ok 9.5 litra trzeba liczyć. nieczęsto pow 10 litrów cykl pozamiejski 70-90km/h to ok 6.8 - 7.0 litra jazda autostradowa 120km/h to ok 7.5 litra jazda z prędkościami 140km/h to już ok 8 - 8.2 litra później każde zwiekszenie prędkości o 10km/h skutkuje zwiększeniem apetytu o niecały litr :) także około 160km/h to już bedzie 10l a przy 200km/h to już ok 14l/100km
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting