Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

jolt, 2 lata temu
Silnik 2.0 320d 190KM 140kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 48 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
3,0
Całokształt
Obecnie użytkujemy z dwóch BMW nowej F31 i "starej" E46, obie 2,0 d. Obie w automacie. Nie ukrywam, że nowa rozczałowała mnie, ponieważ: 1. fotele- tragedia, po 100 km bolą plecy i podudzia. W starej po przejechaniu 800 km nonstop, tylę że człowiek lekko zesztywniały 2. prowadzenie- TO NIE JEST BMW !!!! gdzie precyzja i czucie drogi :( 3. Silnik - stary bez względu na mróz nagrzewa sie po 4-5 km, nowy po 11-12 km (serwis twierdzi że jest ok) 4. Materiały wnętrza- E46 jak umyta i sprzątnięta to pomimo 350 tys. na liczniku prawie fabrycznie nowa. F31 - nie ma szans żeby tak wyglądała po tym przebiegu. Osiągi - na papierze przepaść 150kM v 190 kM i 300 Nm v 400Nm. W realu nie czuć zbytnio tej różnicy.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
fotele
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting