Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna

Zapierdalacz, 4 lata temu
Silnik 2.0 330i 258KM 190kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Trzyma się drogi jak samochód klasy sportowej
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Jeszcze nic, trzymajcie kciuki.
Inne : Skrzynie biegów: brak możliwości zrzucenia z 7 na 3 przy ok. 100 km/h. Ale skrzynia ogólnie najlepsza jaką jeździłem.
5,0
Całokształt
Potrafi być luksusową taksówką, potrafi być sportowym zapierdalaczem. Nie wiem gdzie info o spalaniu: 11,3 mam po 12kkm. Jeżdzę dynamicznie i w 60% po mieście. Potrafi spalać 20, bardzo trudno przy tym temperamencie samochodu zejść poniżej 8 - chyba tylko na autostradzie jadąc 130km/h. Ale szkoda tego samochodu, do takiej jazdy. Jeżeli nie bawi Cię agresywna jazda, weź słabszą wersję - nie będzie wiele wolniejsza, a kupisz za to parę bajerów (lub zaoszczędzisz)
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność, moc od razu, dźwięk fajny i bez żadnych głośników. Przy spokojnej jeździe w ogóle silnika nie słychać
5,0
Skrzynia biegów
komfortowa, dla efektów sportowych mogłaby być szybsza o jakieś milisekundy. Trzeba pamiętać o międzygazie, jest zaskakujący przy hamowaniu silnikiem (naprawdę drobna sprawa). Oraz samemu ocenić czy jazda w zakresie sugerowanych przez BMW obrotów (1,2-1,5) rzeczywiście jest dobra dla tak wysilonego silnika.
5,0
Układ jezdny
ani milimetra tam gdzie nie chcę, w sytuacjach trudnych (poślizg, awaryjne skręcanie) jest 2x lepszy niż się wydaje i zajebiście precyzyjny, nawet po zerwaniu przyczepności (o co bardzo trudno, jak nie wyłączysz systemów bezpieczeństwa).
5,0
Karoseria
Jest piękny, ma w sobie coś z muscle cars, ale nie jest tak wulgrany i pozbawiony klasy. Odnośnie trwałości nie mam pojęcia (12 000km)
Komfort
5,0
Widoczność
4,5
5,0
Ergonomia
Cały czas wachluję manetkami. Wszystko da się nie tylko dotykowo, ale również klasycznie (analogowo) załatwić przyciskami. Nie mam bajerów i ich nie chcę, więc BMW iDrive mnie mało obchodzi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,5 za dużo klikania, żeby ustawić czy na szyję, czy kolana, czy może mordę ma wiać. Poza tym wszystko ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam dzieciaki, ale i dorośli z tyłu nie narzekają.
5,0
Wyciszenie
Do 210 można gadać przez głośnomówiący. Wyciszenie szyb za 800 PLN dodatkowo jest koniecznością, jak lubisz szybko jeździć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No bez jaj. 4 dla tego pojazdu to i tak trochę na wyrost, bo wciąż nowiutki. Oby tak dalej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód marzenie. Ale kosztuje dużo, daje więcej. Proszę wziąć pod uwagę, że mam stosunek emocjonalny, nie komercyjny do pojazdu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zmienię, jak doświadczę. Póki co, super.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zmienię, jak doświadczę. Póki co, super.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 330i 258KM 190kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna