Po F31 przyszedł czas na G21. z F 31 byłem zadowolony, tutaj to samo.Czuć skok technologiczny.Mam teraz automat i niestety tęsknię za manualem.Nie powiem żeby było źle ale jakoś manual lepiej pasuje. Robiłem jazdę próbną c klasą i chyba bym ją kupił jednak kładła się w zakrętach i nie prowadziła się tak na autostradzie jak G 21.Jest przyklejony do asfaltu.
Jak kupuję auto to po prostu do niego wsiadam i jadę.Prowadzenie,wyciszenie,fotele to jest dla mnie najważniejsze .Jest to najlepszy samochód jaki do tej pory miałem
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super ,miałem go w F31 tylko weersji 116 KM.Tutaj 190 i to czuć.Te silniki są najoszczędniejsze a miałem wiele aut
4,0
Skrzynia biegów
Dam cztery gwiazdki bo jestem zwolennikiem manuala.Manual jedzie spokojniej
4,0
Układ jezdny
Na autostradzie nie do pobicia,Auto jedzie jak na szynach,w mieście na dziurach trochę podskakuje.Samochód jest sztywny i mi to pasuje.Miałem przed nim też A4 B9 ze sportowym zawieszeniem,normalnie ponton.Kładł się na zakrętach i bujał na boki
5,0
Karoseria
Auto uszyte jak idealny garnitur
Komfort
5,0
Widoczność
Nic mi nie przeszkadza
5,0
Ergonomia
Wchodzisz i wszystko jest na swoim miejscu.Jest kilka rzeczy których nie rozumiem,np.klimatyzacji nie można wyłączyć,trzeba wejść do menu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Auto o wiele lepiej wiciszone od F 31.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 190KM 140kW
[l/100km]