Szukaj

Lista ocen BMW Seria 7 E38 740 i B40/2 286KM 210kW 1995-2001 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marko
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
4.4 - tryb D spokojna jazda jednak auto nadal dynamicznie przyspiesza, tryb S- znaczna różnica i wkręca się na obroty jak wściekły potwór Ogółem możemy uzyskać spalanie na poziomie 15 l trasa,miasto lub ponad 20 w zależności jak naciskamy pedał przyspieszenia. Uważać na uszczelki pokryw zaworów,dbać o poziom oleju-nalać nawet pod max i koniecznie pilnować poziom płynu chlodzącego. Te silniki pracują na nieco wyższych temperaturach.
5,0
~Piotr
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
4.5 m62b44 bez vanosów. Rewelacyjna jednostka. Nie ma się w zasadzie co psuć. W miarę prosta konstrukcja. Części w normie. Często cieknie spod dekli zaworów - uszczelki ok 100zł za sztukę(x2), oraz ze zbiorniczka wyrównawczego pompy wspomagania - tym nie należy się przejmować, chyba, że leci ciurkiem. 300km robi swoje i dobrze leci. Piękny dźwięk v8. Szybko się nagrzewa i długo studzi. Wchodzi ok 7.5 l oleju, więc tutaj większy wydatek.
5,0
~Dr.24
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
Nic dodac nic ujac automat 7s do 100 6.9s manual Na razie przejechane 5 tys km. Na trasie nie ma sobie rownych chyba ze ktos ma pod maska grubo ponad 300km. Wyprzedzanie to czysta przyjemnosc a przede wszystkim bezpieczenstwo.
4,0
~Krzysztof
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
Mało awaryjny (jak o niego dbamy), elastyczny z przepięknym brzmieniem V8-emki. Wystarczający do bezproblemowego wyprzedzania. Części osprzętu na akceptowalnym poziomie dla przeciętnie zarabiającej osobie.
5,0
~Sławek s.s.1@poczta.onet.pl
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
4L, V8, 286KM - jest super jednostką napędową. Jestem pod ogromnym wrażeniem kultury pracy, domowy wentylator chodzi głośniej. Nie mam instalacji gazowej. Moim zdaniem, gaz w siódemie to profanacja
5,0
~michurra V8
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
silnik chodzi rowno, i spokojnie .a jak wejdzie na obroty to zabawa sie konczy, przyspieszenie jak na 2 tony jest spoko, + komfort do tego.nie chce innego auta:D
5,0
~bonopingwin www.bmw7.pl
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
4,4 l , olbrzymi moment obrotowy, 7s do setki na automacie, zawsze zdążysz wypszedzić. Dzwięk v8 jedyny słuszny poza v12. Jest IDEALNY !!!!
5,0
~shebi
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
elastyczność idealna - np w razie problemów na trójce można bez problemu ruszyć jak i jechać 100km/h, 4,4 litra bez sprężarek itp dające 440Nm
5,0
~mscigniew@o2.pl
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
Świetne brzmienie, doskonała elastyczność. Do dzisiaj mnie zaskakuje przyspieszeniami. Chce się jeździć więcej niż potrzeba.
5,0
~bartu5@wp.pl
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
Silnik chociaż to V8 i ok 300 KM spisuje się świetnie. Przyśpieszenie jest idealne przy wszystkich prędkościach.
BMW Seria 7 E38