Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 7 E38

MT, 11 lat temu
Silnik 750 i 326KM 240kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 227 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 7 E38 750 i 326KM 240kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,23
4% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : naprawdę dobry :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : DSC jak dziobnie po wszytskich hamulcach na raz a silnik był wkręcony to sie zaświeci error skrzyni.. dzieje się to tylko przy badzo ostrej jeździe i wkręconym silniku
4,0
Całokształt
Dobre auto, dobre na miasto, ok na trasy - szybkie. Na trasy wciąż jak tylko mogę (czytaj - jak jeździ) wybieram jednak francuza, mimo że starszy to trochę lepsza konstrukcja :) Z wad to wyciszenie, zawieszenie i trzymanie się drogi, brak 4x4 oraz hamulce i w moim (pre 98') zły software DSC. Z plusów cała reszta :) silnik, skrzynia, niezawodność, absurdalnie niska cena, ergonomiczność, niskie koszty eksploatacyjne, sporo fajnej elektroniki, znajoma nawigacja z renówek z 1995, memory dla wszystkiego, mało plastików w środku za to dużo skórzanej tapicerki na wszystkim.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest naprawdę ok, nie słychać go, elastyczny, mało pali (jak jedzie) i generalnie ok.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na razie ok, dobrze zmienia biegi zeskalowana na około 300km/h Automat z sekwencyjnym przerzucaniem, bardzo w porządku
4,0
Układ jezdny
Jest ok, ale bez rewelacji - frazncuz to to nie jest nie trzyma się drogi aż tak dobrze. Koleiny, dziury oraz progi czuć. Błędy w software DSC II, i źle zrealizowane przeniesienie napędu (brak szpery)
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu wszystko ok, tyłem trudniej zaparkować bez parktronika włączonego.
4,0
Ergonomia
Bardzo ok, jedyne co wkurza to guziki na kierownicy ciężko skręcać i naciskać na raz (wolę piloty pod kierownicą)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, trochę zimno przechodzi przez podłogę, V12 nie grzeje się aż tak szybko i grube szyby się odmraża z 10 minut... klimatronik i klima ok, bardzo fajny czujnik czystości powietrza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mniej miejsca niż we francuzach, ale to nie wersja L z przodu ok, fotele ok.
3,0
Wyciszenie
eee... nie jest aż tak dobrze sporo głośniejszy od Safrane, a do Vel Satis ma się zupełnie nijak, ale silnika nie słychać przy normalnej jeździe. Generalnie słabe jest wyciszenie drzwi, słychać koła i powietrze nad autem (nad, nie świszczy nic przez szyber, po prostu przez niego huk jazdy słychać). do 140 ok jest, przy 180 głośniej niż 240 w reno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest bardzo ok, pali tyle co francuz V6, a serwisowanie sporo tańsze średnio pali 20.5 PB95
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie skrzyni do starszego francuza kupujesz BMW7 V12!!! rewelacja ! niezawodne i dobre auto - wszędzie można się nim wybrać !!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bardzo ok, ale tylko 15kkm zrobione wtyczka jedna wypadła pod fotelem... sama (ale poprzednik tam grzebał)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ok

Pb - zużycie paliwa dla silnika 750 i 326KM 240kW [l/100km]

Średnie zużycie
18,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
27,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 7 E38