Mieszane uczucia. Zakupiłem auto nowe z salonu spiesząc się przed zmianami VAT, więc wziąłem co było... Auto fajnie jeździ co jest chyba normą w BMW , ale rażące braki w detalach dających radość z posiadania takiego wozu. Silnik ekonomiczny i doskonała skrzynia biegów ale np. dywaniki welurowe za ponad 400 pln - chyba wytwarzane przez NASA... Napęd na 4 koła daje pewność prowadzenia a sztywne zawieszenie pozwala w mieście poszaleć między pierdołowatymi kierowcami.
Z pewnością można kupić auta o lepszym wyposażeniu bądź mocniejszym silniku za te pieniądze - ale z pewnością nie BMW - i nie z takim automatem i to pozostaje na pocieszenie ;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Zaskakująco równa praca silnika. W odniesieniu do poprzedniego mojego auta ze 177KM czuć lekki brak koni mechanicznych ale rekompensuje to przeniesienie mocy na 4 koła - to naprzykład zimą daje lepszy rezultat niż napąd na jedną oś. W sumie nie jest źle bo obawiałem się, że będzie mulił.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów automat - tu akurat wybór zdecydowanie lepszy od manualnej i podejrzewam, że nieźle trzeba się namachać lewarkiem ręcznej skrzyni żeby uzyskać ten rezultat co w automacie bez żadnego wysiłku. Skrzynia jest poprostu super.
5,0
Układ jezdny
Pomimo że nieco wyżej niż w \"standardowych\" bmw to dalej jest to sztywno zawieszony doskonale prowadzący się pojazd... Napęd na 4 koła to w zimie zbawienie!
Komfort
4,0
Widoczność
Tu uwag w zasadzie nie ma... Tak jak w tego typu pojazdach.
4,0
Ergonomia
Zadowalająca
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zadziwia mnie to w autach BMW ale szyby nigdy nie parują - a ten problem mają auta grupy np VW lub Toyota gdy tylko wilgotność na zewnątrz wyższa niż latem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest Ok
3,0
Wyciszenie
No cóż. Może limuzyna to nie jest ale też nie ma się czego czepiać. Drzwi trochę kłapią jak w Daewoo lub Skodzie Fabia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko jeździć... Auto z napędem na 4 koła a pali mało jak zwykły przednionapędowy mieszczuch...
2,0
Stosunek jakość/cena
Niestety auto za ponad 160 tysięcy pln nie posiada sterowania radiem z kierownicy a o nawigacji lub Idrive nawet nie wspomnę! Display komputera to ekranik formatu znaczka pocztowego - w Fabii jest większy. Obsługa komputera pokładowego przez 2 liniowy ekranik to epoka przedlodowcowa. Masa przydatnych schowków i uchwytów - co być może wydaje się normą - ale nie w wydaniu BMW - więc za to PLUS. Bardzo dobre nagłośnienie w wersji z dodatkowymi głośnikami - niestety dopłata ponad 2 tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie brak zdania na temat bo auto nowe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW X1 E84 Crossover xDrive18d 143KM 105kW 2009-2012