To dobry wybór, bo nastawiłem się na jazdę szczególnie miejską. Silnik dość oszczędny, spala średnio 7 litrów i wystarczająco żwawy przy tej niewielkiej masie. Skrzynia dwusprzęgłowa z 7 biegowym automatem, działa bardzo płynnie. Elementy wyposażenia wnętrza i obsługi pojazdu nie odbiegają na szczęście mocno w przyszłość, dzięki czemu korzystam z nich intuicyjnie. Zewnętrznie w tym modelu także nie przesadzono z nowoczesną ekspresją, co sprawia ogólnie dobre wrażenie na lata.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zasadniczo inny niż poprzednie, bo po odpaleniu i spadku obrotów ledwo słyszalny, równo pracuje. Wystarczający do niewielkiej masy pojazdu i oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
7biegowy dwusprzęgłowy automat działa perfekcyjnie i niezauważalnie.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i lekko pracujący. Przy gwałtownym ruszaniu zrywa przyczepność.
5,0
Karoseria
Ładnie zgrane elementy, przetłoczenia i plastikowe osłony.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność w każdą ze stron.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawnie, cicho i bezawaryjnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni dla standardowej wielkości użytkowników. To pojazd raczej dla czterech osób, piąta do podwiezienia na bliską odległość.
4,0
Wyciszenie
Na trasie trochę słychać opór powietrza, ale to wyciszenie raczej nie będzie porównywalne do sedana czy kombi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Renomowane warsztaty to często połowa kosztów ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość, jak na premium przystało.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Całość solidna, bez najdrobniejszych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 18i 136KM 100kW
[l/100km]