Przeniesienie napędu
: Skrzynia rozdzielcza ATC400 wymaga więcej uwagi niż powinna.
4,0
Całokształt
Świetnie prowadzące się auto fajnie sprawujące się zarówno w mieście jak i na trasie oraz na bezdrożach (choć terenu bez dobrych kół nie polecam). Mino jednostki napędowej o złej opinii nie sprawia większych problemów. Należy też przyznać, że jest to auto wymagające więcej uwagi niż paserrati w 1.9 tdi i specjalnej troski wymaga skrzynia rozdzielcza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajne osiągi
5,0
Skrzynia biegów
Trochę za krótki 6 bieg. Poza tym pancerna, wystarczy wymieniać olej i na prawdę znosi wiele.
2,0
Układ jezdny
Nazbyt skomplikowane zawieszenie powoduje, że jazda jest na prawdę komfortowa ale koszty potrafią być niebotyczne.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z racji wieku lubi się popsuć główny wentylator lub pojawiają się problemy z dodatkową nagrzewnicą, niby łatwe do zaradzenia, a jednak irytuje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Nader dobre! Robi na prawdę robotę.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jednostka napędowa n47 to największy dysonans tego auto. Z jednej strony na prawdę fajne osiągi i fajna trwałość z drugiej natomiast posadowiony z tyłu rozrząd jest horrendalnie drogi i nie każdy mechanik chce się za niego zabierać.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive20d 177KM 130kW
[l/100km]