Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X3 F25 SUV

croft, 12 lat temu
Silnik 2.0 20d 184KM 135kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt - nie chcę wysiadać. Auto jak na miarę. Jest super.
5,0
Całokształt
Klasa sama w sobie. Auto prawie doskonałe - jakby dla mnie stworzone. Połączenie komfortu klasy premium, funkcjonalności, sportu i prestiżu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy ekonomicznej pojemności (2 litry), 184 KM wydaje się dobrane właściwie. Wrażenia zaskakująco pozytywne, wręcz można ocenić że nawet sportowe w porównaniu z konkurencją w klasie premium. Elastyczność wręcz wzorcowa, mały minus to nieco wyższa głośność na wolnych obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Automat 8 biegowy w połączeniu z Dynamic Damper Control (regulacja zawieszenia) i Performance Control (dostosowujący się układ kierowniczy. To wszystko to po prostu BAJKA. Skrzynia rewelacja a zmiana z trybu Normal na Sport to kompleksowa zmiana charakterystyki auta - naprawdę warto.
5,0
Układ jezdny
Jak wyżej napisałem zawieszenie z opcją Dynamic Damper Comtrol - jest SUPER. Opony RunFlat sprawiają nieco twardsze wrażenie na polskich dziurach (zimówki mam standardowe i wtedy czuć dopiero komfort trybu Normal).
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu ale konieczny Park pilot (przód i tył, bez niego nie wyobrażam sobie parkowania w ciasnych miejscach (sam pilot w połączeniu z wyświetlaczem jest rewelacyjnie precyzyjny). Kolejny poemat to przyciemniane lusterka wsteczne (wewn.+zewn.)- opcja bardzo umilająca jazdę w nocy.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nie zauważam na razie mankamentów. Jeden minus to system Start-Stop - denerwujący w miejskich korkach - brak możliwości stałego dezaktywowania (każdorazowo przy włączaniu zapłonu).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima i sezon letni - bez zarzutu. Trochę gorzej w zimie - czyli szybie grzanie (nagrzanie kabiny)- trzeba trochę cierpliwości i jedynie podgrzewanie siedzeń umili oczekiwanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogólnie dużo miejsca - ale kanapa z tyłu na dłuższe trasy trochę niewygodna. Sportowe fotele oceniam teraz bardzo pozytywnie ale z początku nie byłem pewien czy to właściwy wybór. Bagażnik duży ale w poprzednim aucie wydawał mi się pojemniejszy (Honda CRV. Parę tych \"ale\" jest, jednak pamiętając że auto to średni SUV / SAV to jak na wymiar \"średni\" jest w sumie więcej niż OK.
5,0
Wyciszenie
Tylko na wolnych obrotach słychać nieco silnik i to na zewnątrz. Wnętrze wyciszone jak na SAV-a klasy premium bardzo zadowalająco.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy na 100 tys. w cenie ! Przedłużona gwarancja na 3/4/5 rok w bardzo przyzwoitych cenach (ok. 1500-1700 rocznie)- to naprawdę godne naśladowania. Paliwo i zużycie - dla mnie po benzynowej Hondzie CRV to po prostu nieporównywalne. Auto około 1,6 tony, załadowany, box na narty na dachu i na trasie w Alpy, około 1200km, przy jeździe 150-180 km/h (gdzie było można) około 7 litrów na sto km. W mieście 8.0-8.5 bez wysiłku.
4,0
Stosunek jakość/cena
No cóż nie powiem że doskonale bo nie jest tanio, ale klasa premium zawsze kosztuje - więc i Audi i Mercedes itp nie są tanie i porównywalne. Ocena dobrze bo mimo wszystko jest droższe od Outlandera czy CRV o \"tylko\" jakieś 15-20%. Cała paleta extra dodatków do wyboru (i tego u innych nie ma). Tutaj każdy wydany pieniądz daje pozytywne odczucia podczas użytkowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do dzisiaj wszystko działa i jest sprawne - chyba zbyt wcześnie na ocenę (auto używane 6 m-cy).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 20d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X3 F25 SUV