Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva II SUV

FILIPB@FILMA.COM.PL, 12 lat temu
Silnik 2.2D 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Captiva II SUV 2.2D 184KM 135kW 2011-2012 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : BARDZO CICHY ELASTYCZNY I MOCNY SILNIK I BARDZO DOBRE ZAWIESZENIE. PO PROSTU NAPRAWDE UDANY MODEL DUZO POPRAWIONO I NIEZALNIE CO CI CO NIE MAJA PISZA ZE TO DAEWOO TO PO PIERWSZE TO NIE WADA A PO DROGIE TO TAK NAPRAWDE GRUPA GM CZYLI OPEL. NAJLEPSZYM DOWODEM ZE OPEL ANTARA MA TA SAMA WIELKOSC WAGE SILNIK OSIAGI ITP ROZNI SIE TYLKO CENA I TYM ZE JEST DUZO BRZYDSZA Z ZEWNATRZ WIEC W RAMACH JEDNEGO KONCERNU PRODUKOWALIBY 2 ROZNE AUTA TEJ SAMEJ WIELKOSCI NIEOPLACA SIE MAJA DOKLADNIE TE SAME CZESCI. OCZYWISCIE CENA TEZ BARDZO ATRAKCYJNA I JAK KTOS CHCE POROWNYWAC TEGO TYPU AUTA NIECH PATRZY NIE TYLKO NA ZDJECIA GDZIE ONE SIE WYDAJA TEJ SAMEJ WIELKOSCI ALE NA ZYWO LUB NA PROSTY PARAMETR WAGI. PISZA ZE NISSAN QUASKHAI PALI MNIEJ ALE ON WAZY O 500KG MNIEJ I JEST DUZO MNIEJSZY. A POROWNUJAC CENOWO NAWET DO AUT KOREANSKICH TO TEJ WIELKOSCI WAGI WYPOSAZENIA I OSIAGOW NP KIA TO DOPIERO MODEL SORENTO A TEN JEST DROZSZY O OK 30-40 TYS MNIEJSZa KIA SORENTO KOSZTUJE TEZ WIECEJ CHOC JUZ KILKA TYSIECY ALE 5 MIEJSC TYLKO . DANE NA POLOWE ROKU 2011
5,0
Całokształt
NARAZIE ZA MALY DYSTANS ZEBY OCENIAC AWARIE ALE C5 NOWA JUZ PO TAKIM PRZEBIEGU OK 2000 MIALA PIERWSZA WIZYTE W SERWISIE I TO WYMAGAJACA HOLOWANIA AUTA A TU NARAZIE FABRYCZNYCH BLEDOW BRAK.
Wrażenia
5,0
Silnik
PRACA SILNIKA REWELACJA BARDZO CICHY !!! PRAKTYCZNIE BEZGLOSNY I PO ODPALENIU I W JEZDZIE DO NAWET 140KM/H POROWNUJAC Z POPRZEDNIA CAPTIVA NIEBO A ZIEMIA TAMTEN JAK NORMALNY DIESEL TEGO PASAZEROWIE NIE ODRUZNIAJA OD BENZYNOWEGO. A OSIAGI BAJKA DUZA MOC PIEKNA ELASTYCZNOSC NORMALNA JAZDA BEZ PROBLEMOW NA OBR TYPU 1500
4,0
Skrzynia biegów
TROCHE ZA KROTKA JEDYNKA ALE JAK ROZMAWIAM ZE ZNAJOMYM CO MA ALFE I 6 BIEGOW TAM TAK SAMO WIDAC 6 BIEGOWE TAK MAJA. TRZEBA SIE DO JEDYNKI TROSZKE PRZYZWYCZAIC ALE WYZSZE BIEGI SUPER NORMALNIE NA TRASIE NAWET Z MALA PREDKOSCIA CZESTO JEZDZE NA 6 ZASLUGA BARDZO ELASTYCZNEGO SILNIKA. JADAC SPOKOJNIE 90-110KM/H NA 6 BIEGU MAMY OBROTY ZEDU 1500-1900 WIEC SUPER. NO I NA 6 BIEGU JUZ OD 85 JEDZIE IDEALNIE I DYNAMICZNIE.
5,0
Układ jezdny
IDEALNE PROWADZENIE NIE ZA MIEKI NIE ZA TWARDY TLUMIENIE NIEROWNOSCI IDEALNE ZADNYCH STUKOW ITP W POROWNANIU Z POPRZEDNIM MODELEM KTORYM JEZDZILEM NA TESTACH TEZ INZYNIEROWIE ZROBILI DUZY KROK NAPRZOD.
Komfort
5,0
Widoczność
OCZYWISCIE JAK TO W SUV-IE ALE JEST DOBRZE Z PRZODU I NA BOKI IDEALNIE A Z TYLU TEZ SUPER DZIEKI KAMERZE COFANIA (BARDZO LADNIE WIDAC SZEROKOKATNY OBIEKTYW LEPIEJ PIESZYCH WIDAC TAKZE Z BOKU AUTA NIZ OGLADAJAC SIE DO TYLU) I CZUJNIKOM COFANIA
5,0
Ergonomia
WSZYSTKIE KONTROLKI DOBRZE WIDOCZNE OBSLOGA URZADZEN WYMAGA TROCHE WPRAWY ALE PRZY TAKIEJ ILOSCI FUNKCJI TO CHYBA NIC DZIWNEGO. RADIO CZYTA PLIKI MP3 FILMY DIVX. MOZNA NAGRAC PLIKI MUZYCZNE CZY NA PLYCIE Z MP3 CZY NA KARTACH PAMIECI SD CZY NA USB NA PENDRIVE WIEC SUPER WYGODNIE. STEROWANIE W KIEROWNICY I TEMOPOMATEM I RADIEM I BARDZO WAZNE 2 RZECZY PRAKTYCZNIE KAZDA WERSJA Z DIESLEM MA KAMERE COFANIA I BLUETOOTH CO DAJE NAM BEZPIECZENSTO PRZY PARKOWANIU I W TRAKCJE JAZDY JAK ROZMAWIAMY PRZEZ TELEFON.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W ZIEMIE NIETESTOWALEM (ALE DLA AUTA Z DIESLEM MA NAGRZEWNICE ELEKTRYCZNA CO WEDLOG OPINNI Z POPRZEDNIEGO MODELU JUZ PO KILKU SEKUNDACH OD ODPALENIA ZAPEWNIA CIEPLE POWIETRZE Z WENTYLACJI.) ALE W LECIE BARDZO DOBRZE NAWET BEZ KLIMY MOZNA DOBRZE WIETRZYC AUTO A I ONA DZIALA DOBRZE. MALUTKI MINUS ALE CHEVROLETY TAK MAJA ZE NIE MOZNA WLACZYC NAWIEWU NA SZYBE BEZ KLIMATYZACJI ZA TO Z NIA ODPAROWUJE MOCNO ZAPAROWANA SZYBE JUZ PO KILKU SEKUNDACH.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BARDZO WYGODNE 5 MIEJSC I SPORY BAGAZNIK ALBO MALUTKI BAGAZ I 7 MIEJSC ALE POWIEDZIALBYM PRAKTYCZNIE PELNOWYMIAROWYCH. W 3 RZEDZIE W ZASADZIE TYLKO WYZSZE OSOBY TROSZKE MOGA NAZEKAC I NIE ZE CIASNO TYLKO Z RACJI ZE TO W BAGAZNIKU TROCHE WYZEJ BEDA KOLANA MIELI BO PODLOGA JEST WYZEJ. NIZSZE OSOBY NAWET POTERZNE I GRUBE BARDZO WYGODNIE A I WSIADANIE LATWIEJSZE NIZ W NIEJEDNYM 3 DZWIOWYM AUCIE.
5,0
Wyciszenie
W TYM MODELU POROWNUJAC DO POPRZEDNIEGO MODELU ALE I DO INNYCH AUT Z DIESLEM SUPER CICHO A I Z BENZYNA NIEJEDEN BENZYNIAK CICHSZY OD NIEGO NIE BEDZIE I TO NAWET NOWY.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NO COS 184KM 400NM MOMENTU I 2 TONY AUTO 7 OSOBOWE NA WIELKICH OPONACH NIESTETY WIECEJ BEDZIE PALILO NIZ ZWYKLY SEDAN ALE MINIMALNE SPALANIE KTORE JESZCZE NA DOTARCIU JEST KOLO 7,2 L A JUZ PO 1500 ZAUWAZAM ZE SPADA DAJE SZANSE NA OK MIN 6,5 CO JEST JUZ BARDZO DOBRYM WYNIKIEM. OCZYWISCIE SPALANIE WYLACZNIE W MIESCIE TAKIM JAK WARSZAWA PONAD 10 NIE MOZE DZIWIC ALE I ZWYKLE AUTA Z DIESLEM ZADKO MAJA PONIZEJ 8-9 L . SREDNIO PO WARSZAWIE I Z DOJAZDAMI DO DOMU OK 9LITROW CO JAK NA WARUNKI W WARSZAWIE TEZ NIE JEST ZLE BO NIE MOWIE O SREDNIM GDY LUDZIE PISZA MINIMALNIE PALI NP 6 A SERDNIO 7 CZYLI TAK NAPRAWDE NIE JEZDZA PO MIESCIE PRAWDZIWYM GDZIE MASA SWIATEL I STANIE W KORKACH CODZIENNIE. NO I JAK KTOS BEDZIE MIAL CIEZKA NOGE NA TRASIE TEZ SPALANIU 8 A NAWET 9 LITROW NIE MOZE SIE DZIWIC PRZY TEJ MASIE AUTA.
5,0
Stosunek jakość/cena
TU JUZ NIEMA POROWNANIA LEPSZY SILNIK NIZ WIEKSZOSC KONKURENCJI LEPSZE ZAWIESZENIE DUZE POJEMNE WNETRZE NA 7 NORMALNYCH OSOB. BARDZO ATRAKCYJNY WYGLAD PRZODU WIELKI GRILL TYPOWO W AMERYKANSKIM STYLU, TYL I BOK ELEGANCKO. KATEGORIA MALY SUV JAK NA POLSKIE WARUNKI TO MOCNE PRZEKLAMANIE MOZE NIE JEST TO NAJWIEKSZY SUV ALE POJEMNOSCIA WNETRZA I 7 DUZYMI MIEJSCAMI NAWET WIEKSZE SUVY POKONUJE I NAPRAWDE NIE JEST MALY NIKT KTO KOLO NIEGO NIE STANIE TEGO NIE POWIE.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NARAZIE ZA MALY DYSTANS ALE BEZ NIEPODZIANEK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NARAZIE ZA MALY DYSTANS ALE BEZ NIEPODZIANEK A I KOSZT PRZEGLADU NIEZADUZY OK 900ZL JAK SIE PYTALEM W SERWISIE.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2D 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Captiva II SUV