Szukaj

Informacje o Chevrolet Captiva

Lata produkcji: 2006 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2006 roku. Po bankructwie Daewoo i przejęciu koreańskiej marki przez Chevroleta, Captiva na większości rynków pojawiła się w miejsce Daewoo Musso. Jej pierwowzorami były prototypy Chevrolet S3X oraz T2X z 2004 i 2005 roku. Captiva to pierwsze auto terenowe Chevroleta oferowane w Europie. Od 2011 roku oferowana jest druga generacja modelu. W Korei Płd. Captiva sprzedawana jest jako Daewoo Windstorm, w Australii jako Holden Captiva, zaś na Bliskim Wschodzie – jako GMC Terrain.
czytaj więcej
Powagosław
Słuszną linię mają te nowe Chevrolety. Fakt, tu widać twórczą inspirację nowym Mitsubishi Outlanderem, ale niech będzie, że to przykład czerpania z dobrych wzorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej. Znacznie lepiej. Tak wygląda dziś to auto. Chętnie poznałbym człowieka, który kilkoma kreskami na rysunku z beznadziejnie koślawej Captivy zrobił samochód, jakiego przynajmniej nie trzeba się wstydzić. ~Luzacjusz

Chevrolet Captiva – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Chevrolet Captiva

Liczba ocen: 139
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Poważne usterki - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

2,1
~Zona_77
SUV Facelifting 2.0 D 163KM 120kW
Chevrolet Captiva II
AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW rozsypała się po 43000 km. Praktycznie nowy samochód, mimo rocznika 2013 nie wyjeżdżony. Serwisowany regluarnie w Domcar w Poznaniu (oryginalny serwis Chevroletta). Po ostatniej awarii uznali, że nie dadzą zniżki na naprawę, chociaż to Chevrolette powinien pokryć całe koszty tej naprawy. Tak poważna usterka nie powinna mieć miejsca po 43000! km Dodam, że jest to samochód rodzinny, styl jazdy spokojny. Tak poważna usterka nie powinna mieć miejsca. Ten samochód zagraża mojej rodzinie i jeśli firma Chevrolette nie będzie honorowa i nie naprawi tego bezkosztowo dla nas, to wytoczymy sprawę w sądzie. Dodam, że w jednym roku, samochód stoi 3 raz na serwisie! Najpierw zepsuła się klimatyzacja, potem elektryka z rozrusznikiem a dziś SKRZYNIA BIEGÓW. Boję się tego samochodu, co się może jeszcze wydarzyć.
4,5
~yanekoktagon
SUV 2.2D 184KM 135kW
Chevrolet Captiva II
Jestem miłośnikiem aut typu SUV, wcześniej posiadałem HONDA HR-V, OPEL FRONTERA II,SKODA OCTAVIA SCOUT, SKODA YETI, KIA SPORTAGE, zdecydowałem się na CAPTIVE z kilku powodów, po pierwsze wielkość, jest to dość duże auto, po drugie komfort, bardzo wygodnie się nim podróżuje w długich trasach, po trzecie ze względu na wyposażenie, jest to najwyższa wersja LTZ i absolutnie nic nie brakuje a po czwarte...ze względu na utratę wartości, można kupić roczne auto z jeszcze dwuletnią gwarancja za 60 procent ceny salonowej...zdecydowanie warto.do tego to auto poprostu mi się podoba, zwłaszcza przód, wnętrze...cóż, nie jest ideałem ale wszystko jest pod ręką a wygląd wnętrza to kwestia gustu.
4,9
~Filipooo
SUV 2.2D 184KM 135kW
Chevrolet Captiva II
AUTO SUPER JAK KTOS SZUKA CZEGOS Z WIEKSZYM POLOTEM NIZ DUZE KOMBI JAK NP ORLANDO TO BARDZO POLECAM. WYGLAD SUPER BARDZO ELEGANCKI A PRZOD TAKI TROCHE PO AMERYKANSKU DUZY I PIEKNY. W MANUALU PALI Z DIESLEM 184KM NAPRAWDE NIEZLE JAK NA 2 TONY SREDNIO MIASTO WARSZAWA I DOJAZD DO DOMU POD WARSZAWA 8,4L WIEC UWAZAM ZE BARDZO DOBRZE. MINIMALNIE NA TRASIE BARDZO SPOKOJNA JAZDA NA 6 DO 90KM TO 6,5 JEDNAK TAK 110 TO OK 7 L CO TEZ JEST RACZEJ BARDZO DOBRYM WYNIKIEM JAK NA 2 TONY. JAK BAWILEM SIE W TAKIE RACZEJ NIEREALNE MINIMOW 6 I PREDKOSC DO 80KM/H TO NAWET 5,5 L ALE CIEZKO TO UTRZYMAC JAK SIE JEDZIE PRZEZ MIASTECZKA. OGULNIE CHEVROLET (INNACZEJ OPELK GM) MOGE BARDZO POLECIC MIALEM AVEO MA DALEJ BRAT OJCIEC MA SPARKA I ZADNYCH AWARII JA DO 37000 BRAT POZA WYMIANA RADIA ZADNYCH USTEREK MECHANICZNYCH TYLKO REGULACJA GAZU (ALE TO UROKI DROGIEGO UKLADU ZASILANIA) TEZ DO 68000 NIC NIE NAPRAWIAL OJCIEC DO 17000 TEZ NIE MIAL ZADNEJ USTERKI TYLKO PO ZAKUPIE MUSIAL DOREGULOWAC TROCHE GAZ ALE OD TAMTEJ PORY ZADNYCH PROBLEMOW. MOZE PRZEBIEGI NIE POWALAJA ALE JAK NOWE AUTA NIE MAJA USTEREK WIEKU DZIECIECEGO I AWARII PRZEZ 3 LATA TO UWAZAM ZE BARDZO DOBRY WYNIK I TO SPRAWDZONY NA 3 MODELACH TEJ MARKI NOWYCH Z SALONU. I DO TEGO 3 LATA GWARANCJI BARDZO DOBRE WYPOSARZENIE I NAJLEPSZA BEZAPELACYJNIE CENA POROWNUJAC Z PODOBNYMI MODELAMI A WYGLAD ZNACZNIE ATRAKCYJNIESZY I POD WZGLEDEM ZEWNETRZNYM I WNETRZA.

Raporty spalania Chevrolet Captiva

Liczba raportów: 165
Średnie spalanie dla Chevrolet Captiva
10,4 – 12,7
l/100 km
7,8 – 9,9
l/100 km
11,7 – 14,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,3
SUV 3.2L 230KM 169kW
Chevrolet Captiva I
Miasto: przejazdy do 5KM - teren lekko górzysty - wychodzi około 23L gazu na 100KM. Trasa: prędkość 90KM/h 5 ustawiona na tempomacie, 5 osób - 12L gazu na 100KM nawet trochę poniżej 12, prędkość 130KM/h pali z 15L gazu na 100KM. Chwilowe maksymalne spalanie (od 0KM/h do 50KM/h w kilka sekund) 110 (sto dziesięć)L gazu na 100KM. Nie jest to silnik 1.0 i 5l/100KM, auto waży 2 tony, komfort jazdy jest duży, klimatronik, podgrzewane siedzenia, nawigacja, automat, styl jazdy wszystko wpływa na ilość spalanego paliwa
9,0
SUV 2.0D 150KM 110kW
Chevrolet Captiva I
Samochód użytkuję od 2016 roku. Najczęściej jeżdżę nim po mieści i pali średnio 9-10 litrów / 100km i to przy jeździe normalnej bez jakiejś przesadnej oszczędności ale średnio maksymalnie kręcę go do 3000 tys obr. / min. W trasie przy maksymalnej prędkości 80km/h na piątym biegu komputer pokazywał spalanie 6 litrów / 100km. Zwykle w trasie, bez autostrady-czyli do 120km/h pali ok. 8-8,5 litra / 100km. Na autostradzie przy prędkości 140-160km/h paliwo znika w oczach -10-12 litrów / 100km. Poza tym wg mnie to bardzo praktyczny i komfortowy samochód na długie trasy i nierówne drogi, pewnie nie jest lepszy od marek premium, ale w tych pieniądzach jest bardzo dobrze.
8,4
SUV 2.0D 150KM 110kW
Chevrolet Captiva I
Jazda z 7 osobami 20% miasto/wieś 80% trasa (o ile można nazwać trasa drogę pomiędzy Skoczowem a Katowicami to średnie spalanie około 8,5 l/100km. Przy jeździe na autostradzie 140 - 150 km (2 osoby) zużycie około 10,5 l/100km. Jazda ekonomiczna 60 - 70 w terenie zabudowanym i 90 - 110 na trasie spalanie schodzi poniżej 7 litrów. Najbardziej paliwożerne jest rozpędzanie tych 2,5 tony z każdego skrzyżowania. Ogólnie myślałem że będzie gorzej. Nie wiem ile spala przy 100% jazdy w mieście. Oczywiście nie mam zbyt ciężkiej nogi i staram się wykorzystywać hamowanie silnikiem.
Chevrolet Captiva