Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva II SUV

Filipooo, 10 lat temu
Silnik 2.2D 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 37 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chevrolet Captiva II SUV 2.2D 184KM 135kW 2011-2012 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : cichy dynamiczny i naprawde jak na taka mase dobre spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
AUTO SUPER JAK KTOS SZUKA CZEGOS Z WIEKSZYM POLOTEM NIZ DUZE KOMBI JAK NP ORLANDO TO BARDZO POLECAM. WYGLAD SUPER BARDZO ELEGANCKI A PRZOD TAKI TROCHE PO AMERYKANSKU DUZY I PIEKNY. W MANUALU PALI Z DIESLEM 184KM NAPRAWDE NIEZLE JAK NA 2 TONY SREDNIO MIASTO WARSZAWA I DOJAZD DO DOMU POD WARSZAWA 8,4L WIEC UWAZAM ZE BARDZO DOBRZE. MINIMALNIE NA TRASIE BARDZO SPOKOJNA JAZDA NA 6 DO 90KM TO 6,5 JEDNAK TAK 110 TO OK 7 L CO TEZ JEST RACZEJ BARDZO DOBRYM WYNIKIEM JAK NA 2 TONY. JAK BAWILEM SIE W TAKIE RACZEJ NIEREALNE MINIMOW 6 I PREDKOSC DO 80KM/H TO NAWET 5,5 L ALE CIEZKO TO UTRZYMAC JAK SIE JEDZIE PRZEZ MIASTECZKA. OGULNIE CHEVROLET (INNACZEJ OPELK GM) MOGE BARDZO POLECIC MIALEM AVEO MA DALEJ BRAT OJCIEC MA SPARKA I ZADNYCH AWARII JA DO 37000 BRAT POZA WYMIANA RADIA ZADNYCH USTEREK MECHANICZNYCH TYLKO REGULACJA GAZU (ALE TO UROKI DROGIEGO UKLADU ZASILANIA) TEZ DO 68000 NIC NIE NAPRAWIAL OJCIEC DO 17000 TEZ NIE MIAL ZADNEJ USTERKI TYLKO PO ZAKUPIE MUSIAL DOREGULOWAC TROCHE GAZ ALE OD TAMTEJ PORY ZADNYCH PROBLEMOW. MOZE PRZEBIEGI NIE POWALAJA ALE JAK NOWE AUTA NIE MAJA USTEREK WIEKU DZIECIECEGO I AWARII PRZEZ 3 LATA TO UWAZAM ZE BARDZO DOBRY WYNIK I TO SPRAWDZONY NA 3 MODELACH TEJ MARKI NOWYCH Z SALONU. I DO TEGO 3 LATA GWARANCJI BARDZO DOBRE WYPOSARZENIE I NAJLEPSZA BEZAPELACYJNIE CENA POROWNUJAC Z PODOBNYMI MODELAMI A WYGLAD ZNACZNIE ATRAKCYJNIESZY I POD WZGLEDEM ZEWNETRZNYM I WNETRZA.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze sie spisuje pali idealnie niezaduze spalanie dobra dynamika i eleastycznosc
4,0
Skrzynia biegów
DOBRZE BO BIEG 6 MOGLBY BYC DALEJ ZEBY NA TRASIE PRZY 120 BYLY NIZSZE OBROTY I NIESTETY 2-GI TRZEBA UMIEC WLACZYC ZEBY NIE BYLO SZARPNIECIA ALE OGULNIE DOBRZE
5,0
Układ jezdny
BARDZO DOBRZE SIE PROWADZI DROGI TRZYMA SIE SWIETNIE CZY ASFALT CZY SZUTR CZY SNIEG. Z KAZDEJ ZASPY PRAWIE WYJEDZIEMY DZIEKI NAPEDOWI NA 4 KOLA.
Komfort
5,0
Widoczność
CICHO I WYGODNIE W AUCIE CZUJEMY DROGE ALE AMORTYZACJA DOBRA I WYBIERANIE NIEROWNOSCI BARDZO DOBRE.
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO PRAKTYCZNIE CZYTELNIE ZESTAW GLOSNOMOWIACY DLA GSM DZIALA DOBRZE KAMERA COFANIA SUPER DODATEK DLA TAK DUZEGO AUTA. ODTWARZANIE MUZYKI Z DOWOLNEGO ZRODLA PLYTA PENDRIVE KARTA SD CZY POPRZEZ BLUETOOTH Z TELEFONU. OBSLUGA ZESTAWU JAK CHWILE POCWICZYMY NIEZBYT TRUDNA. ERGONOMIA STANDARTOWYCH WLACZNIKOW JAK WYCIERACZKI SUPER BO NIC NIE REGULUJEMY SWIATLA DZIENNE I NORMALNE SAME AUTOMATYCZNIE SIE WLACZAJA I ZMIENIAJA JAK JEST CIEMNO LUB GDY WJEZDZAMY DO TUNELU, WYCIERACZKI WYBIERAMY TRYB AUTO I DOPASOWUJEMY PRDKOSC I TEZ JUZ NIE MUSIMY WLACZAC ANI NIC JAK ZACZYNA PADAC SAMO SIE WLACZA I REGULUJE PREDKOSC W ZALEZNOSCI OD NATEZENIA DESZCZU.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BEZ ZASTRZEZEN DZIALA DOBRZE I WYDAJNIE NIO MOZE W 3 RZEDZIE NIE JEST IDEALNIE BO PO PROSTU TAM JUZ NIE DOCIERAJA ZWYKLE KANALY WENTYLACYJNE WIEC CIEZEJ SCHLODZIC NIE MROZAC RESŻTY.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BARDZO DUZO MIEJSCA NAWET W 3 RZEDZIE DOROSLE OSOBY JADA WYGONIE
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho jak na diesla idealnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TANIE PRZEGLADY PERWSZY 600ZL DROGI 750ZL NIO SPALANIE CIOTKE OBNIZ NOTE ALE TO W KONCU 2 TONY.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsza cena jak na ta klase wielkosc i wyposarzenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DO 37000 ZADNYCH MECHANICZNYCH NIE ZANOTOWALEM NAWET NA PRZEGLADACH NIE MIALEM NIC DO ZGLOSZENIA. JEDYNA AWARIA TO WYMIANA EKRANU DOTYKOWEGO. NA OBRONE POWIEM ZE STAL SAMOCHOD PRZEZ TYDZIEN (JEZDZILEM MOTOREM`) W NAJWIEKSZE UPALY ZE PODKLADKA POD TELEFON NA DESCE SIE AZ ROZPUSCILA I WTEDY PRZESTAL DZIALAC. ALE MIMO BRAKU EKRANU CALY SYSTEM AUDIO BLUETOOTH I WENTYLACJA Z KLIMA DZIALALY, CHOC TROCHE PO OMACKU MUSIALEM OBSLUGIWAC.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZADNYCH NIE MIALEM.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2D 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Captiva II SUV