Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva II SUV

Dawid, ponad rok temu
Silnik 2.2D 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 156 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Captiva II SUV 2.2D 184KM 135kW 2011-2012 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Układ hamulcowy : Jak na tak ciezkie auto hamulce rewelacja. Docenia sie to w szczegulnosci na autostradzie
Silnik : Pieknie mruczy, ma solidnego kopa i niskie spalanie
5,0
Całokształt
Rewelacyjne auto, przemyslane i dobrze wykonane. Ma wszystko co powinno miec, od swmiatel do jazdy dziennej, automatycznych wycieraczek konczac na 2 porzadnych cupholderach z przodu i tylu. Jak na auto wazace prawie 2 tony i 184km jezdzi sie tym cudownie. Dynamika na autostradzie super. Do 180ciegnie bardzo dobrze. Spalanie jak na takiego kolosa bardzo bardzo bardzoprzyzwoite. Schowek w suficie na okulary, schowek w kokpicie, pod fotelem pasarzera - naprawde dobrze przemyslane auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Pieknie mruczy, jakby mial 5 albo 6 cylindrow. Odpala od pierwszego przekrecania rozrusznika. Bardzo dynamicznie napedza te kolosalne auto i co najwazniejsze znakomicie radzi sobie na autostradzie. Silnik na lancuchu wiec mozna powiedziec ze bezopslugowy
4,0
Skrzynia biegów
Przelozenia dobre. Na autostradzie przy 140 nie ma wysokich obrotow. Jedynie precyzja moglaby byc lepsza ale jest akceptowalna
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo pewnie sie prowdzi przy kazdych predkosciach. Jadac 180po autostradzie czuje sie bardzo dobrze. Po miecie ladnie wybiera nierownosci. Najlepiej prowadzkace sie auto jakie do tej pory mialem
5,0
Karoseria
Auto ma juz 11 lat i ani grama rdzy. Maska i przednie blotniki sa ocynowane reszta nie ale i tak nie ma problemow z korozja. Auto ma ponad 150tys km i nie jest jakos porysowane wiec lakier ok
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki rewelacja. Do tylu gorzej ale auto ma ogrome lusterka jak w dostawczaku, kamere cofania i czujniki wiec to nie problem
5,0
Ergonomia
W koncu auto ktore ma cupholder dla kazdego z pasarzerow, bardzo dużo schowkow, duzy bagaznik. Miejsca w 3 rzedzie jest calkiem sporo, wiozlem juz tam kilka razy pasarzerow i nie narzekali
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby absolutnie nigdy nie paruja. Orzewanie super, grzanie foteli tez. W lato przy 30 stopniach dosc szybko schlada kabine mimk iz nie ma nawiewow na tyl
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja, z tylu wiecej miejsca na nogi jak w kultowym passacie w tdi. Bagaznik spory, 6 i 7 miejsce tez wygodne i przestronne i nie siedzi sie w pozycji embrionalnej
5,0
Wyciszenie
Jak na amerykanska konstrukcje bardzo dobrze. Silnika jezdzac po miescie praktycznie nie slychac. Do 140km/h jest dosc cicho, pozniej opory powietrza i duze lusterka robia swoje ale jak jest bardzo akceptowalnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny czesci porownujac z Audi Q7 albo BMW X5 smieszne. Tarzcze i kolcki przod 333pln z Febi. Filtr powietrza i kabinowy okolo 30pln, oleju cos kolo 50pln. Ceny czesci porownywalne do zwyklej osobowki a nie duzego SUVa. Srednie spalanie mam 8,9l z cyklu bardziej miejskiego, z ostatnich kilku miesiecy, srednia predkosc 38km/h. Trasa 300km 110-120km/h 6,9litra. Jadac 130 ponizej 8 litrow. Moj rekord to 6.3l przy bardzo oszczednej jezdzie
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene w tej klasnie jedyny sluszny wybor
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padla kamera cofania, wymienilem na nowa. Padl czujnik klimatyzacji, nowy 70pln i 15min roboty
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero problemow, wiem ze zawsze odpali i wszedzie mnie zawiezie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2D 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Captiva II SUV