Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler 300C I Touring

aaa, 12 lat temu
Silnik 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
3,69
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : po czipie niezły \"pałerek\"
4,0
Całokształt
po pierwszych zachwytach z czasem okazuje się że ma wady (głośność, średnie materiały wykończeniowe, częste przeglądy), ale ogólnie to wielkie wygodne i komfortowe auto z wnętrzem niedorastającym do mesia czy audi, ale cena też nie dorasta więc jest ok. generalnie lubię to autko
Wrażenia
5,0
Silnik
mam chipa na 260KM i 560 Nm więc jest czym depnąć, ciągnie pięknie od niskich obrotów, mógłby troszkę lepiej brzmieć przy wysokich obrotach, nie mam pojęcia dlaczego przeglądy tak często (co 15 tyś.km). generalnie cichy i mocny - myślę że najlepszy element samochodu
4,0
Skrzynia biegów
stara ale dobra konstrukcja mercedesa, zdecydowanie brakuje jej 6-tego biegu, ale jak jej nie gonisz jest super mięciutka,auto-stick przydaje się na początku, potem można się nauczyć co zrobić z gazem aby zmieniała biegi tak jak się chce
4,0
Układ jezdny
miękko, wygodnie komfortowo, choćby nie wiem co robić i jak załadować (kombi) to i tak zawieszenie nigdy nie dobije, oczywiście nie jest to bryczka do chodzenia slajdami o zakrętach i jeżeli ktoś tego oczekuje to się zawiedzie
Komfort
3,0
Widoczność
trzeba się nauczyć stawać 5m przed linią świateł bo inaczej kierowcy dach zasłoni światła, z tyłu koniecznie czujniki
3,0
Ergonomia
dźwignia lewa przy kierownicy to przegięcie, służy do: migaczy, wycieraczek, spryskiwacza i świateł, możliwość super dobrania pozycji za kółkiem, elektrycznie regulowany fotel, kierownica, pedały i listerka (wszystko zapamiętuje magiczny guziczek) rewelacyjne fotele dla dużych ludzi
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ustawienia klimy działają jak się im podoba, klima mogła by być wydajniejsza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na pierwszy rzut oka wydaje się ogromny w środku, w trakcie użytkowania jak na takiego kolosa mogło by być lepiej, szczególnie z tyłu, z tyłu oparcie jest mocno leżące a ja wolę siedzieć bardziej pionowo, bagażnik jest płytki i w sumie nie za duży
3,0
Wyciszenie
podstawowy minus dla mnie, karoseria projektowana dla stanów (tam się jeździ max 110 km/h) przy prędkościach powyżej 160 km/h głośny szum powietrza, ale po mieście milutko cichy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taką masę nieźle, przy spokojnej i przepisowej jeździe 8,0 l/100km, na co dzień (nogę mam ciężką) 10,0 - 11,0 l/100km, niemiecka autostrada i prędkości między 200 a 230km/h to 16,0 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
za przyzwoitą kasę kupiłem wielkie auto i za taką cenę podobnego nie znajdę, ale te podobne (tylko wyraźnie droższe) są wygodniejsze, cichsze i lepiej wykończone, kosmiczne ceny częstych przeglądów (co 15tys. km) a do silnika wchodzi 10 l oleju
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na gwarancji, wymienone felgi i listwy boczne (schodziła farba), na gwarancji sterownik skrzyni biegów, 5 razy zgłaszałem zawieszanie się radia do dzisiaj nie potrafią naprawić, po 75 tys. km wymiana amortyzatorów i jednej gałki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dwa razy na lawecie z powodu sterownika skrzyni biegów

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 CRD V6 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler 300C I Touring