Szukaj

Informacje o Chrysler 300C

Lata produkcji: 2004 – 2018
Segment: Wyższa klasa średnia
Flagowa limuzyna Chryslera, klasyfikowana w segmencie E (wyższa klasa średnia), choć bywa też zaliczana do wyższego segmentu F (auta luksusowe). Produkcja 300C ruszyła w 2005 roku. Model zastąpił Chryslera 300M oraz Chryslera Concorde. Został świetnie przyjęty na rynku, zdobył szereg nagród (np. Samochód Roku wg „Motor Trend” i „Car and Driver”; zwycięstwa w plebiscytach na Samochód Roku w USA oraz Kanadzie). Auto nawiązuje do tradycji słynnej serii 300 produkowanej w latach 50. i 60. Jest również drugim modelem Chryslera o tej nazwie – pierwszy 300C powstał w 1957 roku.
Powagosław
Największy indywidualista w swojej klasie, a może i nawet na europejskim rynku. 300C to genialny wygląd, bezkompromisowy rozmach, świetne osiągi i bardzo atrakcyjna cena. Kawał imponującego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
300C to prawdopodobnie najbardziej mafijno-stylowe auto na rynku. Ponoć już przy zakupie dealer jest gotów całować cię w sygnet. Mafijny, czy nie, ale ja patrząc na ten samochód jestem jak optymista na cmentarzu: widzę same plusy. ~Luzacjusz

Chrysler 300C – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Chrysler 300C

Liczba ocen: 83
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Koszty utrzymania - Widoczność

Wybrane oceny

4,8
~Paweł
Sedan 5.7 V8 363KM 267kW
Chrysler 300C II
Jak do tej pory najlepsze moje auto w życiu. A mialem kilkanaście w ciagu 20lat. Niesamowity moment obrotowy, radość z dzikiej mocy, ogromnego silnika wynagradza owiane zła sławą "ogromne" spalanie. Czy ogromne? Po mieście w pełnym ogniu max 20l , a na trasie z przewrażliwioną żoną (czyli 100km/h) - nawet 8l/100. Mając gaz to wynik lepszy od Golfa. Przy prędkości 120/140 - 12l/100 Niepowtarzalna sylwetka, wspaniały dźwięk silnika, doskonale wyposażony prawie każdy egzemplarz +2012rok; Chłodzone i podgrzewane fotele przod/tyl, chłodzenie i podgrzewanie kubeczków (!!), panoramiczny dach, rozbudowany komputer z kontrolą prawie wszystkiego, navi, tel, trakcja, kontrola temp wszystkich płynów, ciśnienia and so on... Audio - u mnie ok 500W mocy, Alpine. Piękny, czysty dźwięk, do tej pory dziwie się jak można uzyskać taki bas bez subwoofera. A na koniec - naprawy tańsze od Hondy Civic Stype. Wiem, bo wyżej wspomniana żona takim autkiem właśnie pomyka. Jedyne do czego bym się przyczepił to hamulce. Są mocne, ale bardzo łatwo przegrzać tarcze. Jak u każdego Amerykana w sumie. Warto wstawić sportowe, produkowane na Europę, od niezależnego producenta. Generaly: Jeśli chcesz przedłużyć sobie męskość, nie idąc jednocześnie z torbami - you got it!
4,8
~Paweł
Sedan 5.7 V8 363KM 267kW
Chrysler 300C II
Jak do tej pory najlepsze moje auto w życiu. A mialem kilkanaście w ciagu 20lat. Niesamowity moment obrotowy, radość z dzikiej mocy, ogromnego silnika wynagradza owiane zła sławą "ogromne" spalanie. Czy ogromne? Po mieście w pełnym ogniu max 20l , a na trasie z przewrażliwioną żoną (czyli 100km/h) - nawet 8l/100. Mając gaz to wynik lepszy od Golfa. Przy prędkości 120/140 - 12l/100 Niepowtarzalna sylwetka, wspaniały dźwięk silnika, doskonale wyposażony prawie każdy egzemplarz +2012rok; Chłodzone i podgrzewane fotele przod/tyl, chłodzenie i podgrzewanie kubeczków (!!), panoramiczny dach, rozbudowany komputer z kontrolą prawie wszystkiego, navi, tel, trakcja, kontrola temp wszystkich płynów, ciśnienia and so on... Audio - u mnie ok 500W mocy, Alpine. Piękny, czysty dźwięk, do tej pory dziwie się jak można uzyskać taki bas bez subwoofera. A na koniec - naprawy tańsze od Hondy Civic Stype. Wiem, bo wyżej wspomniana żona takim autkiem właśnie pomyka. Jedyne do czego bym się przyczepił to hamulce. Są mocne, ale bardzo łatwo przegrzać tarcze. Jak u każdego Amerykana w sumie. Warto wstawić sportowe, produkowane na Europę, od niezależnego producenta. Generaly: Jeśli chcesz przedłużyć sobie męskość, nie idąc jednocześnie z torbami - you got it!
4,3
~tom
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Chrysler 300C I
super auto , w srodku taki klasyk , mogl by byc bardziej elektroniczny, ale wtedy nappewno by sie psul! karoca wygladem pierwsza klasa ! jak al capone . teraz mam diesla, wczesniej mialem hemi , ogromna moc ale duzo palil. wole diesla ,mam program na 270 koni idzie jak strzala i w normie do mocy pali... ALE SLUCHAJCIE OPINI JAK KUPIC CHCECIE 300C TO LEPIEJ KUPCIE DROZSZY DOINWESTOWANY BO TE TANSZE TO SAME GRATY ! PRZERABIALEM TO ! NAPRAWY POZNIEJ WIECEJ KOSZTUJA , LEPIEJ KUPIC TAKIEGO CO NA BIERZACO BYL NAPRAWIANY , TEN WYDATEK ZAPROCENTUJE W PRZYSZLOSCI. 300C POLECAM DOBRE AUTO !

Raporty spalania Chrysler 300C I

Liczba raportów: 110
Średnie spalanie dla Chrysler 300C
9,8 – 24,6
l/100 km
9,4 – 9,5
l/100 km
13,1 – 18,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,0
Sedan 3.5 i V6 24V 253KM 186kW
Chrysler 300C I
Witam . Samochod posiadam od kilku tygodni wiec duzo nie napisze ogolnie swietny samochod za smieszne pieniadze . Komfort i cisza na trasie , co napisac o aucie coz amerykanska wielka limuzyna skret jak w czolgu ,siedzisz jak w czolgu schowany ,tylko glowe widac w malych szybach ale samo wrazenie jako kierowcy jak dla mnie rewelacja . Pierwszy samochod ktory powoduje na mojej twarzy szczery usmiech wystarczy uchylic drzwi od domu zobaczyc lobuza i banan na twarzy a jest na co patrzec czarny ,chrom obnizony o 35mm i 22 cali kola uwielbiam tego potwora. Co do spalania w miescie srednio 20-22 litra na setke ale na takich kapciach sie nie dziwie. Na trasie wychodzi 10-11 no jescze nie jest zle. Kurcze ale pomyslalem sprzedam bo za duzo spala ale jakos nie moge za duzo daje mi radosci
11,7
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Chrysler 300C I
Jezdziłem w Kanadzie, wiec w PL pewnie troche wiecej by palił. Po miescie do 12 -13 max, przy niskich temperaturach max 15 l. Na trasie z tempomatem 8l max 110 km/h. Nie wiem jak przy duzych predkosciach, bo nie przekraczalem nigdy 120km/h. Ogólnie spalanie super, z racji ze mam ciezka noge i moje poprzednie auta kompaktowe 1.4 -1.6 w PL zazwyczaj paliły 10-11. Chryslerem z racji duzej mocy mozna jezdzic dynamicznie i bez wchodzenia na wysokie obroty. Przez 40 tys. km w Kanadzie nie wydałem ani 1 $ na naprawy, wiec naprawde super.
10,5
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Chrysler 300C I
Jeździłem autkiem ponad 18 miesięcy ,miasto, poza no i trasy ...:) czysta przyjemność . Auto proste bezawaryjne lać paliwo i jeździć . Moje ato to sedan 2005 wersja turing 3,5 PB automat nie wiedząc czemu w rubryce nie ma słowa automat...? Wiem że są wersje 300c bez turing mój to turing 255 KM tak było w książce serwisowej . Pierwszy właściciel w Polsce ...:) Poza wymianą płynów filtra olej i dwóch przednich amorków bo na pierwotnych bujało...:( a no i dwie gumy stabilizatora konieczność na polskich drogach...:( nic absolutnie nic nie było zmieniane naprawiane itp... Swoje sprzedałem zamierzam kupić drugie ale w ON zobaczymy...Kupujcie auta z USA proste nie te nafaszerowane elektroniką...:)

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 13
2,0
Sedan 3.5 i V6 24V 253KM 186kW
Chrysler 300C I
homologacja: P.P.H.U. "CZECH" I.Czech
instalacja: LECHO
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
INSTALACJA LPG ZOSTALA ZALOZONA NIECHLUJNIE - OCENA RZECZOZNAWCY JAK SIĘ PÓZNIEJ OKAZALO JUZ 200 METRÓW PO WYJECHANIU Z WARSZATATU POJAWILY SIĘ PROBLEMY Z DZIAŁANIEM LPG - (REDUKTOR GAZU ZAMONTOWANY POD RAMIENIEM WYCIERCZAKI, PO JEJ URUCHOMIENIU AUTO GAŚNIE), USTERKA ZGLOSZONA NIEZWLOCZNIE DO WARDAKA - NIE ZOSTALA ROZWIAZANA. W CIAGU DWOCH TYGODNI OD MONTAZU, PO PRZEJECHANIU...
5,0
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Chrysler 300C I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Po montażu instalacji LPG BRC SQ P&D jeśli chodzi o moc i pracę silnika nic się nie zmieniło. Wszystko po staremu, zarówno przy przyspieszaniu, wyprzedzaniu i innych wymagających mocy akcji. Sama instalacja serwisowana w zakładzie montażowym, wizyty jedynie na przeglądy co 15 tys.km
5,0
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Chrysler 300C I
homologacja: IRENE Agencja Handlowa IMPORT-EXPORT I.J. Ratomscy
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Miałam dosyć cen serwisowych kto ma Chryslera 300c wie jakie g...są hamulce- w Irene zmienili mi układ hamulcowy na ceramiczny ! zawieszenie na naszych drogach wybija się ale koszty części są dużo tańsze. Do wyboru są części kilku producentów. Fachowe obsługa. Warunki w warsztacie: sterylne ! miłe zaskoczenie. Bezpłatne samochody zastępcze!
Chrysler 300C