Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler 300C I Touring

axis, 11 lat temu
Silnik 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : niezły power z super kulturą pracy przy bardzo rozsądnym spalaniu
5,0
Całokształt
za niewielką kasę kupiłem wielkie super wygodne na trasy auto, w którym czuję się bardzo bezpiecznie
Wrażenia
5,0
Silnik
najmocniejszy (może poza wyglądem) punkt auta, mam czipa na 250KM i 560 Nm i rewelacja, pracuje mięciutko i cicho a jak trzeba to pokaże pazur
4,0
Skrzynia biegów
5 biegów to troszkę za mało, ale są idealnie dobrane, pracuje miękko za wyjątkiem kick downa - wtedy potrafi szarpnąć ale może to efekt czipa, trochę za długo czeka się na redukcję po wciśnięciu gazu ale można wyczuć o ile wcześniej trzeba depnąć aby auto się zebrało wtedy kiedy trzeba
5,0
Układ jezdny
rewelacja, miękko komfortowo a równocześnie pewnie na zakrętach i stabilnie przy dużych prędkościach, układ kierowniczy troszkę leniwy, ale w końcu to nie rajdówka
Komfort
3,0
Widoczność
największy minus auta, długi dach zasłania sygnalizację na skrzyżowaniach, za szerokimi słupkami przednimi schowa się nawet Grycanka, a z tyłu bez czujników ani rusz, ale przecież nie ma ideałów
5,0
Ergonomia
generalnie jest ok, a dobór pozycji kierowcy jest mistrzostwem świata: fotel (super wygodny dla dużych ludzi)regulowany elektrycznie we wszystkie strony, kierownica też elektrycznie w czterech kierunkach i jeszcze można elektrycznie przysuwać i odsuwać pedały - a wszystkie te ustawienia zapamięta guziczek memory
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
średnio - klima żyje troszkę swoim życiem, czsem przy ustawionych 19 st.C jest mi ciepło a czasem przy 22 marznę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ogromna ilość miejsca, a z tyłu na oko wydaje się więcej niż jest w rzeczywistości, tylne oparcie kanapy dla mnie zbyt leżące i mocno wkurzające pasy z funkcją blokady fotelika po całkowitym rozwinięciu
4,0
Wyciszenie
przy prędkościach \"amerykańskich\"(do 120 km/h) idealna cisza, przy szybszej jeździe mocny szum powietrza, ale jak się puści rewelacyjne audio to jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taką wielką brykę - rewelacja, tylko te przeglądy co 15 tys km to małe przegięcie a do silnika wchodzi 10l oleju
5,0
Stosunek jakość/cena
dla mnie rewelacyjna bo udało mi się kupić w 2010 r fabrycznie nowe auto z roku produkcji 2008 - więc dostałem mega rabat
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trochę drobiazgów na gwarancji: wymiana felg i listew bocznych bo się łuszczył lakier, drzwi trzeba smarować bo skrzypią, zacinały się szyby boczne i od 2 lat serwis nie potrafi naprawić zawieszającego się radia ale podobno \"ten typ tak ma\"
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedna usterka uniemożliwiająca jazdę (gwarancja) - zawieszała się skrzynia biegów, serwis najpierw stwierdził że to wina radia (poważnie) i po zresetowania radia oddał mi samochód, po 60 km oczywiście skrzynia znowu zdechła i jak wymienili sterownik to już grało

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 CRD V6 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler 300C I Touring