Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Intrepid II

krystek.michalski@neostrada.pl, 15 lat temu
Silnik 2.7 203KM 149kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Chrysler Intrepid II 2.7 203KM 149kW 1998-2004 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : PRZYSPIESZENIE NA BDB POZIOMIE Z MOICH POMIAROW OKOLO 8s ORAZ ELASTYCZNOSC PRZY TAKICH GABARYTACH I MASIE. A JESLI CHODZI O RESZTE TO WYGLAD ZEWNETRZNY MOWI O KOMFORCIE I PRZESTRZENI W TYM AUCIE
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : KONTROLKA CHECK ENGINE
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
MIŁE ZASKOCZENIE PRZY SPRINTACH DO 100 I PO WYZEJ
4,0
Skrzynia biegów
CZASAMI ZA DLUGO SIE ZASTANAWIA ALE DOSC SZYBKO REDUKUJE
3,0
Układ jezdny
TU PRZY FABRYCZNYM ZAWIESZENIU I HAMULCACH INTREPID WYPADA DOSC SLABO WARTO ZAPLACIC WIECEJ ZA MARKOWE TARCZE I KLOCKI PONIEWAZ LATWO SIE PZEGRZEWAJA PODCZAS EKSTREMALNEJ JAZDY MIEJSKIEJ
Komfort
4,0
Widoczność
TU WICZNOSC DOOKOLA DOSC DOBRA (OGOMNE SZYBY) ALE PRZY PARKOWANIU NIE WIDAC ANI KONCA PRZODU ANI TYLU
5,0
Ergonomia
TABLICA PRZYRZADOW JEST BANALNA WSZYSTKO OBSLUGUJEMY INTUICYJNIE.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO WYDAJNE OGRZEWANIE PODZAS MROZOW ODPALAM AUTO I NP ODGARNIAM SNIEG A LOD (SZRON) Z SZYB SAM PUSZCZA PO 3-4 MINUTACH
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OGROMNA I TYLE
5,0
Wyciszenie
JA OCENIAM SWIETNI I ODGLOSY ZAWIESZENIA A DZWIEK V6 NA WYZSZYCH OBROTACH JEST NAPRAWDE BARDZO MILYM I DUZYM ZASKOCZENIEM
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W MIESCI DYNAMICZNA JAZDA TO OKOLO 15-17L NA 100KM NA ZIMOWKACH 205/60/15R NA ALU LETNIEJ 255/40/18R TO OKOLO 18L NA 100KM MOWIE O GAZIE (PORZADNA SEKWENCJA) I BENZYNIE PONIEWAZ ROZBIERZNOSCI SA MALE A JESLI CHODZI O TRASE WYNIK 11L NA 100KM OSIAGAMY BEZ DUZYCH WYZECZEN
5,0
Stosunek jakość/cena
CENY DOLARA SPOWODOALY ZE W LATO AUTO DUZO STRACILO NA WARTOSCI DLA SPRZEDAJACYCH ZLE A KUPUJACYCH DOBRZE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SZPILKI W KOLACH CHODZI MI O GWINT ALE TO CHYBA WINA NIEWPRAWIONEGO WULKANIZATORA KTORY ZAMOCNO DOKRECIL JE KLUCZEM PNEUMATYCZNYM I PRZY WYMIANIE KOLA POGIOLEM KLUCZ PO KTORYM MUSIALEM SKAKAC. PO KOLEJNEJ ZMIANIE UKRECILY SIE KOLEJNE. ZAPALAJACA SIE KONTROLKA CHECK ENGINE SPOWODOWANA ZMINIONOM PRACA SILNIKA NA GAZIE ALE WSZYSTKO Z INSTALACJA OK TYLKO RAZ SIE ZAPALA A PO DLUZSZYM POSTOJU GASNIE POKI CO PRZEZ OSTANIE 2 MSC MAM SPOKOJ
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JEDYNA POWAZNA USTERKA BYLO ZATARCIE ROLKI OD PASKA KTORY NAPEDZA SPREZARKE KLIMY ALE JAKIES 2 MIESACE WCZESNIEJ WYMIENIALEM ww. PASEK W SERWISIE AUTOTRAPER STAROWA GORA KOLO LODZI I SERWISANT POWIEDZIAL ZE CALY UKLAD JEST OK. PO ZATARCIU TEJ ROLKI PEK PASEK I USZKODZIL PASEK KLINOWY KTORY NASZCZESCIE NIE PEK DODAM ZE BYLEM POZA GRANICA POLSKI

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.7 203KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
26,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Intrepid II