Szukaj

Lista ocen Chrysler Neon I (43) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~fura1990@wp.eu
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Pompy paliwa - w neonie w ciągu 3 miesięcy zmieniałem 2razy. No i usterka, którą najbardziej odczuł mój portfel - zatarta pompa wody... Efekt? Zerwany pasek rozrządu, skrzywione 13 zaworów, głowica nadająca się na złom... Koszta? A więc: -Używany silnik z allegro.pl - 630 zł (bez osprzętu i miski olejowej) -Rozrząd + pompa wody - 530 zł -Koszty mechanika za robotę - 500 zł Także przy zmianie rozrządu warto też zmienić pompę wody...
3,0
~typoart@post.pl
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
poza wymienioną uszczelką pod głowicą są jeszcze takie problemy jak krzywiące się półosie napędowe (drgania kierownicy przy małych prędkościach), przestrzenne poduszki silnika urywające się ze względu na duże wychyły silnika i tyle. Jeśli auto było dobrze serwisowane w zakładzie gdzie naprawiają amerykany to będzie służyć bez większych problemów, przestrzegam jednak przed złotymi rączkami.
5,0
~re_tt@poczta.onet.pl
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
ocena po 2 latach użytkowania ( 35 tys mil ) : największą wadą Neona są swiatła mijania ! to jest tragedia i nieporozumienie , pomimo podjęcia różnych ( radykalnych także ) działań nie zwalczyłem tej przypadłości . Co do reszty podzespołów to w moim egzemplarzu nie mam żadnych zastrzeżeń , mogę powiedzieć tylko jedno słowo - WYŚMIENICIE !
3,0
~Zbig
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Wada fabryczna (dotyczy wszystkich silników do 2000 r) - wyciek oleju spod uszczelki głowicy w okolicach 4-go cylindra. Trzeba zmienić uszczelkę na zmodernizowaną. Inna fabryczna wada to gąbczasty (oryginalnie "spongy") pedał hamulca w autach z ABS - ma pomóc wymiana pompy h-ca. Ale jeśli komuś to nie przeszkadza może tak jeździć bo hamulec jest OK.
4,0
~maav
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Trochę się nawymieniałem (pompa paliwa, alternator), ale uważam że to była kwestia mojego egzemplarza, miał nieco zastany silnik. Trzeba uważać na przecierające się kable (te pod kierownicą chyba), słyszałem że mogą spowodować pożar. Lepiej wymienić.
3,0
~dimon
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Z niezawodnością bywało różnie. W trakcie sześcioletniego użytkowania padła sprężarka od klimy, alternator, rozrusznik, uszczelka pod głowicą, uszczelka pod klawiaturką. Reszta to wydatki na eksploatację amortyzatory, hamulce i płyny.
4,0
~wojtas_s
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
brak poważnych usterek, wszystkie naprawy wynikały z eksploatacji pojazdu lub starości, z nietypowych wymieniłem czujnik ciśnienia oleju, reszta to standard jeśli się jeździ to trzeba wymieniać części
3,0
~polecam
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
w sumie poza wymiana tarcz,klocków hamulcowych, żaróweczek i filtra oleju to nie ruszałam auta - a w gruncie rzeczy o takie auto chodzi
4,0
~mackuznik@o2.pl
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Co chwila przepalał się bezpiecznik pompy paliwa, teraz już przepala się tylko po włączeniu zapłonu. jestem w trakcie usuwania tej usterki.
1,0
~NEO
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
klimatyzacja, pompa wody, immobiliser, czujnik polozenia walu korbowego, uszczelka pod glowica, chlodnica...To drugie takie auto...:/
Chrysler Neon I