Oprocz kilku skrzypiacych plastikow, niewiele mozna BXowi zarzucic.
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na diesla starej generacji i bez turbo chodzi rewelacyjnie!!!!
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Nie ma bardziej komfortowego zawieszenia!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Drobne zastrzezenia do tylniego slupka!!!!
5,0
Ergonomia
wszystkie przelaczniki (oprocz nawiewow) dostepne bez odrywania rak od kierownicy!!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew slychac dopiero jak przekracza 3/4 mocy, a glowe i tal urywa! Brakuje tylko klimy!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla osob 190 cm+ ciut za nisko na tylniej kanapie.
4,0
Wyciszenie
Kanciasta buda szumi powyzej 120 - 130 kmh
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
HDI jest oszczedniejszy, ale to nowosc. Zrobienie w trasie 700 km na paliwie za 100 pln to dla mojej fury nie jest wyczyn!!!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
zaplacilem za niego tyle co za 4 letniego poldka, tyle ze na paliwo wydaje 3 x mniej (600 pln oszczednosci miesiecznie), komfort jast 5 x wyzszy, bagaznik 2 x wiekszy (245l a 440l) i ryzyko kradzierzy bliskie zeru. Trzaskam drzwiami w srodku lasu w gorach i znikam na dwa dni bez obawy ze go nie znajde!!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak sie ktos czepia przepalonej zaroweczki w desce 9 letniej fury po 190 kkm, albo kilku trzaskow plastikow na mrozie, to niech da mniej!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Koncowki drazkow kierowniczych wymienilem po 180 kkm - kto da wiecej? W wiekszosci znanych mi samochodow robia to po ok 60 kkm.......