Miałem w życiu już kilka aut i z żadnym nie było tyle problemów. Miałem jeden wyciek spod pokrywy, zrobiłem, pojawił się drugi gdzieś na dole. Olej bierze w sporych ilościach, płyn chłodniczy gdzieś ucieka, dach przecieka przy antenie i co popada, to podsfitka mokra. Do tego klamki zostają w dłoni po zamknięciu, a dokręcenie nie pomaga, szyba terkocze, w lecie była jakaś awaria czujnika i mało nie zatarłem jednostki. DRAMAT! Jedynie wspomaganie fajnie chodzi i silnik dość ekonomiczny.
Wrażenia
2,0
Silnik
Bierze olej przy 165 tysiacach. Płynu też ubywa, ale może to jakiś wyciek a nie konsumpcja.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą średnio. Mam porównanie z Hondą, gdzie same wskakują. Gorzej miałem tylko w Fordzie.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Masa drobiazgów się psuje: lusterko, szyba, klamki, ogranicznik, osłona wydechu odpadła z korozji.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wycieki są powszechne, pali olej, płynu ubywa,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 VTI 95KM 70kW
[l/100km]