Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III (134) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 153 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Leszek K.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samochód kupiłem nowy. Po przejechaniu ok. 1200km pierwsza awaria, gaśnie na drodze. Po dostarczeniu do serwisu okazało się, że rozłączyła się złączka od czujnika kąta wału korbowego. Pomyślałem no nic poważnego, więc odjechałem zadowolony. Jakież było moje zdziwienie kiedy po około 45 tyś padło sprzęgło. Szczególnie było to odczuwalne na 5 i 6 biegu podczas przyspieszania. Byłem tym bardzo zaskoczony i zaniepokojony, tym bardziej, że w...
1,0
~jonaszm
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Kosztowna awaria zawieszenia. Klimatyzacja padła. Do dzisiaj nierozwiązany problem z układem paliwowym (rozpoczął się przy ok. 150tyś. km !), na którego naprawę trzeba liczyć kilka, a w najgorszym wypadku nawet kilkanaście tyś. zł! Wtryskiwacze niby ok. Zresztą kilka \"tysi\" w naprawę pompy CR już zostało utopione, a problem z niewyjaśnionym gaśnięciem silnika/nierówną pracą na wolnych obrotach nadal nie zniknął. Raz jest idealnie, raz jest...
1,0
~klops
Citroen C5 III
Tourer 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Dwumas przy 75tys się po prostu rozpadł. Nagle, w trasie. Olbrzymie wibracje, po kilku kilometrach przestał wchodzić 3 bieg. Ledwo dojechałem. Serwis, mimo trwającej fabrycznej gwarancji odmówił naprawy gwarancyjnej. Importer na złożoną pisemną reklamację odpisał cytuję "przy jeździe autostradowej koło dwumasowe jest narażone na szczególnie trudne warunki" oraz "koło dwumasowe jest materiałem eksploatacyjnym i uległo naturalnemu zużyciu". No...
4,0
~dominik
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
napiszę tu o wadach,Na razie znalazłem trzy wady auta, nic wielkiego ale nie ma ideałów...wycieraczki mega irytują na dół automat na czujkę chyba działa jak chce raz mega często gdy nie trzeba raz przymuli,a w zwykłym automacie są za szybkie i nie ma regulacji jak w bmw vw itd chyba że nie potrafię znaleźć..a jak pykniemy do siebie to spryskują trzy razy szybę i trzy razy xenony.Schowek na napój w podłokietniku...po prostu wymyślił to...
5,0
~arkadius44
Citroen C5 III
Sedan 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
w moim poprzednim C5 przy przebiegu ponad 120 tys. km. do wymiany koło dwumasowe ze sprzęgłem. Nie sądzę, żeby to kwalifikować jako powazna usterka, bo to element ksploatacyjny, niemniej nieco kosztuje, więc piszę. Radze sie rozejrzeć na rynku i podzwonić. Ja wymieniałem w autoryzowanym serwisie za baardzo przystępną cenę. W obecnym jest automat, nie będę miał tego problemu. Po 5 latach i 120 tys. km podsumowanie: już po gwarancji, przy...
1,0
~poławiacz pereł
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wyjątkowo szybkie zużycie klocków hamulcowych. Klocki hamulcowe (zarówno przód jak i tył) zużywają się po ok 25 tys. kilometrów co przy wymianie w serwisie jest bardzo poważnym kosztem eksploatacyjnym (ok. 900 zł). Na szczęście są już zamienniki tylnych klocków o dłuższej żywotności. Przy moim temperamencie jazdy zużycie klocków w poprzednich moich samochodach było przód/tył (w tys. km): C5II - 60/90 Honda Civic - 65/110 Toyota Avensis II -...
3,0
~marian iskierka
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samochód jest bardzo niebezpieczny jadąc autostradą 140 km/h w jednej chwili samochód się zatrzymałPrędkośc spadła do 10 km/h) .To był szok ,miałem szczęście że nic za mną nie jechało .Zjechałem na poboczę uruchomiłem silnik ponownie i udało mi się rospędzić do 60 km/h .Okazało się że padł sterownik zasilajacy elektronikę i system Esp ,który był przyczyna tej awarii.Stało się to w niemczech i to było moje szczęści bo te osły z serwisu citroena...
4,0
~miq21
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Jeszcze nic. No ale auto ma 18 tys km dopiero więc na razie psują się pierdółki, ale znając swoje ?szczęście? pewnie wkrótce mnie coś dopadnie. Z resztą mam znajomego który ma C5 od nowości również i już wiem jakie on awarie przechodził. Cała nadzieja tylko w tym że on miał auto przed liftem a ja mam po więc może część z problemów które spotkały mojego kolegę PSA wyeliminowało. Za jakiś czas na pewno napisze update ;)
5,0
~Yanmar
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jak na razie przejechalem ok 7000km i nic , wiec wszystko jest super. Poprzedni samochod (VW Passat 2.0 tdi 85 tys km przy zakupie)na tym dystansie kosztowal mnie juz ponad 4000PLN. A kupilem tego \"paska\" tylko dla tego ze w mojej cytrynie C5 z 2002 roku po przejechaniu 185 tys km musialem wymieniac wtryskiwacz ( 700 PLN ), wiec sie przestraszylem ze nadchodza koszty napraw zwiazane z francuskim samochodem.
5,0
~Michał
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Tak jak pisałem poprzednio, 4 lata i ponad 100 000km: -regeneracja przednich kolumn zawieszenia (1000 zł/szt) -napęd elektrycznego hamulca ręcznego (naprawa 700zł) Ostatnio pojawił się problem opóźnionego załączania się klimatyzacji - jeszcze nie zdiagnozowany Nie są to rzeczy które unieruchomiły by auto, ale trochę za drogie jak na drobiazgi, dlatego umieściłem je w kategorii poważne.
Citroen C5 III