Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Sedan (79) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 56 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~arkadius44
Citroen C5 III
Sedan 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Wszyscy sie rozpisuję komplementując zawieszenie Hydroactive III+, więc szkoda powtarzać. Malkontentom piszącym "po co to podnoszenie" albo "dołozyli bo mogli" chcę napisać, że to rewelacja, kiedy chcemy przejechać po krawężniku, a w zakorkowanej Warszawie lub na zapchanych parkingach często z tego korzystam, żeby czegoś nie urwać w podwoziu. Jedyny mankament jaki zauważyłem, to nieintuicyjne jest oznaczenie na przyciskach....
5,0
~JA C5 X7 III
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Buja, wozi, rozpieszcza, usypia ;) mega wygodnie. Wyjazd wakacyjny-test zaliczony na 5. Jest tryb sport dla usztywnienia zawieszenia, ja z niego nie korzystam. Ogólnie mam ciężką nogę, i jak jeżdżę sam to nawet jak przyduszę, to te zawieszenie mi nie przeszkadza w szybkiej jeździe. Oczywiscie z rodziną na pokładzie jężdże wolniej, rozsadniej i te zawieszenie sprawuje się OK. Dodam ze mam hydro. Podobno umiejętne traktowanie tego rodzaju...
4,0
~darek
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
-1 gwiazdka za to ze na krotkich nierownosciach potrafi ladnie walnac zawieszeniem! Niestety hydraulika nie radzi sobie z takimi przypadkami. Mialo byc pieknie ale nie jest tak do konca. Przycisk SPORT faktycznie usztywnia zawieszenie i jest to odczuwalne. Ale nie uzywam tego trybu - kupilem to auto po to aby wlasnie plynac. Dodam ze jezdze na 17stkach. Zeby nie bylo - gdy nie mamy naglych uskokow jezdni/studzienek - auto plynie delikatnie sie...
5,0
~totalControl
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Wszystko w porządku, kierownica i jej wspomaganie dałoby poprowadzić to auto mojemu 2-letniemu dziecku. Niektórzy narzekają na czułość, nadmierną reakcję podczas skręcania, ale to kwestia przyzwyczajenia i jest naprawdę super. Poza tym wiadomo - w wirażach załączamy sobie tryb Sport i już jest delikatnie bardziej twardo. Mi osobiście w łukach nie przeszkadza zachowanie zawieszenia w normalnym trybie. Fajnym smaczkiem podczas ruszania jest to...
5,0
~wojtek
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Miękko, cicho, komfortowo. Nie odnotowałem problemów z prowadzeniem samochodu na krętych drogach górskich, mimo że mieszkam w górach, ale muszę dodać że nie jestem typem kierowcy rajdowego, preferuję średnio dynamiczny styl jazdy. Możliwość zmiany wysokości zawieszenia ułatwia podjazd na krawężniki i parkowanie w warunkach zimowych na śniegu zalegajacym na podłożu. Regulacja wysokości zawieszenia zdecydowała o zakupie tego samochodu ponieważ...
5,0
~citroenc5
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Jest bardziej zwrotny niż krótszy nissan Primera. Zawieszenie hydropneumatyczne jest rewelacyjne. Na autostradzie powyżej 120 km/h do 160 km/h (szybciej nie jechałem, bo skibox na dachu) nie ma żadnej reakcji kierownicą podczas wyprzedzania tirów. Nawet nie drgnie auto. Powodem jest prawdopodobnie automatyczne obniżenie prześwitu podczas szybkiej jazdy. Jednak poprzeczne progi zwalniające - krótkie a wysokie lepiej pokonywać z prędkością...
4,0
~miq21
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Nie mam duszy sportowca więc dla mnie ok. Mam zawieszenie hydropneumatyczne. Nie dam jednak oceny maksymalnej ponieważ takie zawieszenie przy krótkich nierównościach wcale nie jest aż tak komfortowe jakby się mogło wydawać. Auto wtedy przez moment wydaje się twarde, i jakby wpada w wibracje. Przejeżdżając przez krótki próg (mówię o takich niskich progach plastikowych) słychać mocny stuk i z zębów może wylecieć plomba ;) Ale już jak jedziemy po...
5,0
~Ronin
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Niektórzy mówią, że jeśli nie kupiłem Citroena z hydropneumatycznym zawieszeniem, to po co go kupiłem? Jednak nawet mechaniczne zawieszenie sprawia, że podróż tym samochodem to jak jazda niebiańskim rydwanem. Przejechałem się kiedyś Mercedesem S (poprzednia generacja) i mam wrażenie, że C5 mu nie ustępuje pod względem komfortu. Co prawda nie płynie on tak jak hydropneumatyk, ale wyboje i nierówności są bardzo dobrze filtrowane. Zawieszenie...
5,0
~Jca
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Przeniesienie napędu nie jest jakieś rewelacyjne :) Nie którzy myślą, że C5 z hydro będzie miękkie jak stare amerykańskie wozy... nie, nie będzie ;) Owszem buja w trasie płynie w mieście przy dziurach czasem coś dobije. Przy zakupie nie myślcie nawet o kupowaniu zwykłego zawieszenia :) Nie słuchajcie 'fachowców' którzy takim samochodem nawet nie jechali a mówią o kosmicznych kosztach :) Ja w moimi C5 wymieniłem sferę : koszt 180 zł...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
38,33 zł
7,5
l/100km
10,4
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Doniec
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jeżeli chodzi o wygodę super, w dodatku można podnieść co przy naszych krawężnikach jest bardzo wygodne i na tym plusy się kończą. Siłowniki ciekną (poprawione dopiero od 2011r), wymiana bardzo kosztowna, zamienniki kiepskie. Co chwilę problemy z czujnikami położenia, przez co auto nie utrzymuje właściwego poziomu (np. potrafi przy wyższych prędkościach opaść tylko tył), zawieszenie potrafi żyć własnym życiem. Auto zachowuje się bardzo...
Citroen C5 III Sedan