Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Tourer

Jurek, 5 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 320 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW 2008-2009 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wspaniałe
Silnik : Cichy, pali w zimie świetnie, niewiarygodnie ekonomiczny, 330 tyś jest tak samo dynamiczny i cichy jak w chwili zakupu
5,0
Całokształt
C5x7 kupiłem z ciekawości na chwilę, była świetna wersja z pewnego źródła i ta chwila zamieniła się w 6 lat. Próbowałem między czasie jazdy innymi samochodami i nic nie daje tyle komfortu i takiej przyjemności z jazdy. To auto płynie nie jedzie, a zakręty w trybie sport robi jak bolid to jest niesamowite jak potrafi zmienić charakter na zakrętach. Cisza, nic nie trzeszczy, boczne szyby akustyczne, biksenon skrętny, nagłośnienie, panorama, prawdziwa skóra, masaż pleców ciężko będzie zmienić to auto, a niestety swoje lata już ma. Auto jest tak wyciszone że na początku zapomniałem wbić 6 biegu, to jest ciężkie do uwierzenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 hdi to jest klasa sama w sobie, pali bardzo mało, jest niezawodny, dostałem i ceny części świetne
5,0
Skrzynia biegów
Mam manual, pracuje bez zastrzeżeń tak samo jak w dniu w którym go kupiłem, ciężko mi ocenić pracę takiego podzespołu. Biegi wchodzą dobrze jest dobrze zestrojona.
5,0
Układ jezdny
Wspaniałe, rewelacyjnie, wysiadać się nie chce nawet po długiej trasie, to jest zawieszenie aktywne i nie da się go porównać do zwykłego nawet bardzo wygodnego tradycyjnego na sprężynach. Jest dużo lepsze niż powietrzne w mercedesie, audi, czy land rover. U mnie mimo sporego przebiegu mam wszystkie oryginalne sfery i siłowniki, jedynie co wymieniałem sam bo to bardzo proste to korektor zawieszenia, a w zasadzie sam łącznik
5,0
Karoseria
Bardzo wolno się starzeje, lakier piękny dużo perły, nie ma śladów rdzy, maska aluminiowa, jedyne do czego mogę mieć zastrzeżenia to bardzo duże gabaryty tego auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na taki duży samochód jest bardzo dobrze
4,0
Ergonomia
Obsługa samochodu intuicyjna, schowki niestety małe
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, system bada ilość pasażerów i dobiera do tego parametry bardzo trafnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń
5,0
Wyciszenie
Nie znam auta tej klasy tak wyciszonego, to jest kolejną kategoria gdzie dałbym 6 gwiazdek
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja jak ja takie wielkie auto. Ceny części bardzo przystępne, a przez ten cały okres praktycznie poza rozrządem i paroma drobiazgami nic nie naprawiałem, nie chce się psuć. 2.0 hdi w słabszej wersji jest niewiarygodnie ekologiczne
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma konkurencji za takie pieniądze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie chce się psuć, ale jeżdżę normalnie i dbam o niego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nic się nie stało

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C5 III Tourer