Szukaj

Lista ocen Citroen Xantia II Liftback (57) - Silnik

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~130rapid
Citroen Xantia II
Liftback 1.8 i 16V 110KM 81kW
Citroenowo-pegueotowy silnik 1.8-16V jest drugą gwiazdą tego wozu, zaraz po słynnym zawieszeniu. Spodoba się oszczędzającym paliwo, jak i lubiącym pozwiedzać górne partie obrotomierza. Ma świetną charakterystykę pracy. Z jednej strony jest zadziwająco elastyczny. Na niskich obrotach przypomina manierami wolnossącego Diesla. Umie jeździć "z przepony". ;-) Toleruje toczenie na poziomie 1300-1500 obr/min i potrafi odepchnąć się z...
5,0
~tomek
Citroen Xantia II
Liftback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
ciężki traktorek i ładnie klepie ale to nie jest klasyczny klekot starego diesla:D. niby tylko 109 km ale buta ma. jak na starego diesla i masę auta to bardzo dobre osiągi. ładnie sie zbiera. z plusów to stara i prosta konstrukcja i przede wszystkim żywotna - 300 tys km bez remontu i nadal w świetnej kondycji, a bez remontu ma wytrzymać do 500 tys!!!. no i pojedzie na wszystkim co mu się wleje :D. teraz wady... spalanie to pierwsza z nich....
5,0
~Fckgw
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
Mechanicznie auto jest proste. Sam silnik (2.0 HDi 90 KM, bo w opcjach jest tylko HDi 110 KM) prosty w naprawie, bardzo wydajny i przy odrobinie kultury technicznej bezawaryjny. To już common rail ale przepali gorsze paliwo w przeciwieństwie do nowoczesnych silników Diesla. Gdybym wybierał teraz auto i mógł wziąć dowolny silnik to ten HDi byłby na pierwszym miejscu. Silnik zaskoczył mnie bardzo ale to bardzo pozytywnie. Co więcej, odpalał mi...
5,0
~Michal Stepien
Citroen Xantia II
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
Moja Xantia wyposazona jest w silnik 1.9TD. Kupujac auto mialem do wyboru, albo cos naprawde szybkiego i sportowego np. peugeot 106 GTI 140KM (mieszkam w anglii jest tu tego sporo) lub dostojna limuzyna z oszczednym dieslem. Xantia II 1.9 TD to bardzo oszczedne auto, niesamowicie ciche w srodku mimo tego ze z zewnatrz silnik pracuje dosyc glosno. Bardzo elastyczny, chociaz malo zrywny. nie jest to samochod wyscigowy. Ogolna ocena super....
4,0
~MarLub
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
2.0 HDi 90 KM (nie było tej opcji tutaj do wyboru) nie pozwala na szaleństwa ale nie jest ostatni spod świateł i na drodze. Na autostradzie daje radę sobie z nowszymi konstrukcjami nie paląc hektolitrów ON. Silnik bardzo udany, bezawaryjny (jedynie koło z tłumikiem drgań lubi mieć krótki żywot). Motorki te robią bez większych problemów nawet i 500.000 do 700.000 kiloemtrów przebiegu. Dźwięk miły, cichy i nie drażniący. Wersja 90 konna nie ma...
5,0
~Martinello
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Z mojego doświadczenia z innymi samochodami powiem, że silnik jest bardzo dobry. Bardzo elastyczny - ciągnie równo i od 2000 obrotów na piątym biegu można wyprzedzać nawet bez redukcji. Mimo licznikowych 240 000 km nie bierze w ogóle oleju i przed wymianą jest nadal żółty. Od 60 000 km samochód jeździ na LPG - także śmiało można powiedzieć, że gaz nie stanowi problemu. Poza tym to popularny silnik montowany też w Peugeotach.
3,0
~Chris
Citroen Xantia II
Liftback 1.8 i 16V 110KM 81kW
Nie jest źle, nie jest również rewelacyjnie. Jednak wersja z silnikiem 2.0 wydaje się być lepszym rozwiązaniem. Silnik 1.8 16V troszkę za słaby jest jak na tą masę samochodu. Dużą zaletą jest to, że części zapasowe są w rozsądnych cenach. W moim egzemplarzu są małe wycieki, tym nie mniej mój mechanik na chwilę obecną odradzają mi jakiekolwiek uszczelnianie jednostki.
5,0
~Karpinos.
Citroen Xantia II
Liftback 3.0 V6 190KM 140kW
Powiem tak, cudo cudo cudo . Lokomotywa ciągnie pięknie , szkoda że nie ma gdzie tego wykorzystać na codzień. Płynne przyspieszanie do 230 bez zawachania wskazówki. Proszę tylko wybierajcie manualną skrzynię , wtedy będzie taka radość .Naprawde nawet w tych czasach trudno znalesc na nia jak to sie mowi kozaka. Chodziaz na kazdego kazaka jest kozak.
4,0
~Scorsesse
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Silnik Bardzo elastyczny. Ciągnie równo czy na dole czy na górze jest podobnie. Płaska linia przebiegu momentu. Przy wyprzedzaniu nie ma potrzeby redukowania. Moc powiedzmy wystarczająca. Nie jest to bolid do wyścigów a raczej do gładkiej jazdy. Niekoniecznie lubi wysokie obroty - mocne wkręcanie nie daje wielkiego przyrostu mocy.
Dziennik kosztów dla Citroen Xantia II Liftback
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~mike1979
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
jest to mój pierwszy samochód z silnikiem diesla i muszę przyznać, że jest świetnie wyciszony. Znajomi jadący ze mną są zdziwieni, że to diesel. Tylko podczas mrozów gdy silnik jest zimny daje o sobie znać dość głośnym klekotem jednak i tak jest dużo cichszy niż Volkswagenowski TDI. Po rozgrzaniu robi się dużo ciszej
Citroen Xantia II Liftback