Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW 2015-2017 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Łukasz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Silnik ma ciekawą charakterystykę i fajną funkcję kick-downu (ogranicznik pedału gazu, po pokonaniu pierwszego oporu jest drugie głębsze położenie, na którym wyłącza się funkcja EKO). W nissanach ten silnik ma bardzo dobre opinie. Ja nie mam uwag na chwilę obecną - przebieg ok 6500km. Aha, zdaje się że z zamontowania LPG nici, bo podobno ten silnik nie najlepiej współpracuje z LPG :(
3,0
~PN1500
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Wystarczający do miasta i spokojnej jazdy pozamiejskiej. Wersja 2WD w porywach dochodzi do 170km/h na autostradzie, ale jeździ fajnie tak do 130. Silnik SCE ma taką dziwną przypadłość - na autostradzie ma się wrażenie, że co chwila przyhamowuje. Za słaby w terenie okazuje się w momentach stromych podjazdów - wydaje się, że dCi lepiej radziłby sobie na niskich obrotach.
4,0
~Darkal
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Przy pokonywaniu częstych tras Zakopane-Wrocław jadąc autostradą brakuje trochę mocy. Przy gabarytach samochodu i bagażu jaki pomieści powinien mieć więcej koni. Silnik trzeba kręcić bardzo wysoko co słychać w kabinie. Przy jeździe na codzień po mieście i okolicach sprawuje się bardzo dobrze. Jest cicho a silnik wystarcza by jeździć dynamicznie i konfortowo.
5,0
~Dawid
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Silnik w tym aucie jest najlepszym kompromisem. Średnie zużycie paliwa w cyklu 50/50 (miasto/wioski) na poziomie 7,5 l. Najlepszy silnik jaki miała Dacia Duster. Prosty, trwały, ekonomiczny na łańcuszku i jeszcze nadaje się do LPG. Silnik nissana. LPG nie zakładałem ponieważ na te gabaryty auta zużycie na poziomie 7,5 l jest ok.
5,0
~Tom
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
1.6 na łańcuchu. Nie brał oleju, ładnie ruszał. Zimne auto ogranicza samo obroty. Szczególnie ważne jest to, że dobrze zakręcone auto wyprzedzało bmki 1.8 i inne auta z większymi motorami. Natomiast jazda "pierwszy ze świateł" jest obarczona kosztem spalania rzędu 11 litrów na 100km. Niżej niż 10 litrów zejść mi się nie udało.
3,0
~aslawniak
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Najbardziej w Dusterze brakuje mi właśnie mocy. Do jazdy miejskiej jest wystarczający ale autostrada z bagażem i 3 osobami na pokładzie to już dla niego za dużo. Przy 140 km/h lekka górka i daje się utrzymać prędkość na 4 biegu a na 5 prędkość spada. Przy 160 km/h auto prowadzi się jakby przednie koła nie miały kontaktu z jezdnią.
5,0
~Robert
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Zwykła benzyna wolnossąca - do dynamiczniejszej jazdy trzeba kręcić na wysokich obrotach, mam jednak za to nadzieję, że stara konstrukcja okaże się bezawaryjna. Po doświadczeniach z dwumasami w DCI (105km, 110km) świadomie zrezygnowałem z dynamiki jazdy jaką daje silnik turbodoładowany, na rzecz trwałości.
3,0
~marian
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Silnik 114 konny niestety nie jest demonem prędkości. Na miasto wystarcza, natomiast na trasę - brakuje parunastu koni na wyprzedzenie "tira". Jest tryb "eco" który obcina trochę mocy kosztem spalania le to nie wiele daje ( mnie ok 1l spalnia mniej )
4,0
~edek
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
wystarczający do spokojnej jazdy , w/g katalogu 11 s do setki, brak turbo powoduje , że trzeba redukować bieg żeby wszedł na obroty i nabrał prędkości przy wyprzedzaniu - po kilku latach jazdy turbodieslem trzeba się przyzwyczaić do jazdy wolnossącą benzyną
Dziennik kosztów dla Dacia Duster I SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,7
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Piotr
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Tak jak powyzej. Najwieksza bolaczka tego auta-za slaby, za maly moment obrotowy-czyli malo elastyczny. Wszystko to przeklada się na spalanie.
Dacia Duster I SUV Facelifting