Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Duster II SUV Facelifting

Romuald, 10 miesięcy temu
Silnik 1.3 TCe 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Dacia Duster II SUV Facelifting 1.3 TCe 150KM 110kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,64
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Dużo stabilniejszy od 1.0 LPG, ale dowiedziałem się o tym dopiero po zakupie 1.3 tce z 4#4
4,0
Całokształt
To mój Drugi Duster, pierwszy był z 1.0 LPG 100 KM z 2022 roku, sprzedałem i kupiłem 1.3 tce 150 KM 4#4...silnik 4 cylindrowy ma lepszą kulturę pracy ale dynamika nie powala, te 100 KM w LPG były bardziej Szlachetne w Mocy niż 150 KM Takie mam odczucia, ten Drugi jest bardziej Stabilny i Czuć większą masę i wielowahacz z tyłu, we wcześniejszym belka.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 150 km i momencie 250 nm, spodziewałem się większego kopa, nie jest źle ale octavia 1.5 TSI150 km 250 nm była dużo szybsza, parametry motoru identyczne niby...
5,0
Skrzynia biegów
Dużo lepiej chodzi, niż w 1.0 LPG, tamta wyła, tutaj dużo lepiej i taki większy opór, krótka jedynka a tak w 4#4 mają.
5,0
Układ jezdny
Tutaj w 4#4 stabilnie, ale w trasę to są inne Auta... Dusterem można jechać, ale miasto i trasy podmiejskie to jego żywioł, ekspresówki i autostrady nie bardzo.
4,0
Karoseria
Wydaje mi się, że lepiej wygłuszony i na pewno więcej uszczelek w drzwiach w 4#4, w tamtym z 1.0 uszczelki drzwi kończyły się w pół długości drzwi, Stary temat, spasowanie elegancko, materiały jak w Duster, dobre do mycia i wygodne w pielęgnacji.
Komfort
5,0
Widoczność
W tamtym była wersja essential, bez czujników parkowania i kamer... ale mi to nie przeszkadzało, mając inne auta z czujnikami można się zapomnieć...w journay są z tyłu z kamerą 360, ale z przodu poskąpili czujników za to kamera jest... mało to spójne rozwiązanie, za szybą widać jak w szklarni.
5,0
Ergonomia
Przyciski są the best, prosto i logicznie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W tamtym manualna klima za dopłatą, w tym fajne pokrętła od automatycznej klimy, prosto i rzeczowo bez zbytecznych kombinacji, grzeje i chłodzi jak trzeba, pupa też podgrzana aż piecze...w pierwszym bez takich wygód...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można jechać i w 5 osób z psem w bagażniku, kto komu zabroni, ale komfort to dla 4 osób z psem w bagażniku oczywiście...
4,0
Wyciszenie
Tu się nie popisali, możnaby wygłaszać na własną rękę...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie Duster LPG to strzał w 10!!! Myślę, że wiekszy motor patrząc realnie 1.3 150 KM można sobie darować, 4#4 przydaje się czasem ale bez przesady, natomiast zasięg na LPG z bakiem paliwa łącznie ok. 1000 km to bajka, jeżdżąc na LPG w portfelu kasy nie ubywa, bardzo miło pod dystrybutorem i dynamika bez rozczarowania, natomiast 1.3 150 KM średnio 7,6 l\100 km benzyny, teraz brałbym ponownie z LPG, wtedy Duster byłby spójny Tanio i Oszczędnie!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
Teraz jest drożej, ale z 4#4 2024 Roku wychodzi ponad 100 tys, essential biały z klimą 62 tys w 2022 Roku...Jest różnica?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Śmiga jak laleczka!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby tak dalej...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dacia Duster II SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów