Szukaj

Ocena kierowcy - Daihatsu Cuore IV

DriveR, 13 lat temu
Silnik 0.8 i 44KM 32kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Daihatsu Cuore IV 0.8 i 44KM 32kW 1995-1999 - Oceń swoje auto
4,46
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Największym zaskoczeniem dla mnie jest silnik. Nigdy nie dałbym wiary, że tak mały silnik jest w stanie tak sprawnie napędzać to auto, przy równie małym zużyciu paliwa. Brawo dla konstruktorów!
5,0
Całokształt
Samochód jak najbardziej wart polecenia ze względu na niską cenę zakupu i oferowane przez niego możliwości. Niezastąpiony w mieście, gdzie trudno o miejsce parkingowe. Zwinny, szybki i bezawaryjny. Tylko tankować paliwo i jeździć!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mimo małej pojemności jest nadzwyczaj żwawy i zrywny. Lubi on wysokie obroty, i zmiana biegów przy normalnym przyspieszaniu odbywa się w granicach 4 tyś. obrotów. Z pod świateł wyprzedzi nie jeden większy samochód. Jak na 0.8L pojemnoci i 44KM to kopara opada!
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia na dobrym poziomie, biegi wchodza lekko, lecz mogłaby być większa precyzja działania.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny, jest dość twardy, i odczuwa się każdy nawet najmniejszą nierówność. Do precyzji sterowania nie można się przyczepić. Duży plus za doskonałe hamulce. (przód tarczowe!)
Komfort
5,0
Widoczność
Lepszej widoczności wymarzyć sobie nie można. Szyby są bardzo duże, widoczność we wszystkich kierunkach wzorowa. Widać po prostu wszystko!
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, co prawda nie ma dużo przełączników, lecz jest wszystko to co potrzebne, działa bez zarzutu. Jak na 15 letni samochód design deski rodzielczej w tak małym samochodzie to mistrzostwo świata! Ładnejszego kokpitu nie znajdziecie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet w dwudziesto stopnoiwe mrozy silnik nagrzewa się niesamowiczie szybko. Już po przejechaniu 3 km mamy w pełni nagrzany silnik, a co za tym idzie - ciepłe powietrze w kabinie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Posiadam autko 3 drzwiowe więc miejsca jest pod dostatkiem. Na pewno jest go więcej niż np. w \"cieniasie\" ze względu na dłuższą bryłę nadwozia.
3,0
Wyciszenie
Słychać. Wszystko. Silnik, hałas z zewnątrz. Ogólnie mógłby być bardziej wyciszony, lecz jest porównywalny do innych samochodów w tej klasie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa przy dynamicznej jeździe w mieście nie powinno przekroczyć 5l/100km Przy spokojniej jeździe pali 4,5l. Stosunek spalania paliwa do dostępnej mocy bardzo dobry! W trasie jest się w stanie zejść poniżej 4l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że stosunek ceny (od 4000zł) do jakości wykonania jest świetny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od początku eksploatacji wymieniłem w nim tylko pasek rozrządu, tarcze, klocki, olej i tylnie amortyzatory. Uważam to za podstawowe części kwalifikujące się do wymiany co jakiś czas, więc z ustrerkami nie ma problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej poważnej usterki w przeciągu roku eksploatacji.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 0.8 i 44KM 32kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Daihatsu Cuore IV