Zdarzało się jeździć bez oleju na bagnecie i bez płynu chłodniczego, silnik PANCERNY, niestety mój pobiera trochę oleju podczas jazdy autostradowej 140km/h. Fajny dźwięk ale jednocześnie odbija się to na kulturze pracy, silnik jest raczej z tych głośniejszych.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia C635 jest precyzyjna, niestety czasami jest problem z zapięciem "jedynki", która wchodzi z oporem. W mojej opinii za krótka jedynka, szóstka na autostradzie całkiem ok (3 tys/obr przy 140 km/h)
4,0
Układ jezdny
Całkiem fajnie się prowadzi! Jest prosty i generalnie trwały.
5,0
Karoseria
Brak korozji, pełny ocynk.
Komfort
3,0
Widoczność
Przeciętna, gruby słupek A, lusterka mocowane do słupka a nie poniżej, do tego mocno unosząca się linia bocznych szyb i potężny słupek C
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, podłokietnik za nisko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W bardzo upalne lato klimatyzacji ledwo daje radę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dla kierowcy fajnie, dla pasażera mało miejsca na lewą nogę z racji fikuśnie zaprojektowanej deski w okolicach schowka na rękawiczki. Z tyłu mało miejsca, raczej ciasno, coś za coś - kosztem dużego bagażnika
4,0
Wyciszenie
Całkiem znośnie, głośno powyżej 120 km/h, polecam wyciszyć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jakoś super tanio
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Był wyciek z simmeringów od strony skrzyni i wału
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]