Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Fiat Bravo II Hatchback 5d

Lata produkcji: 2006 - 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe światła). Za projekt samochodu odpowiadało biuro Fiat Style Centre. W Australii model oferowany jest jako Fiat Ritmo, gdyż prawa do nazwy Bravo zarezerwowała na Antypodach Mazda.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d

Ogólna ocena
4,30
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(90%) NIE(10%)
ZALETY + Silnik + Całokształt + Stosunek jakość/cena
WADY - Koszty utrzymania - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

Patryk
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.9 TD MultiJet 120KM 88kW (2006-2012) 4,00
Tak to juz prawie 3 lata jak bujam się moim bravo. W tym czasie zjeździłem cała Polske i pół Europy (Hiszpania, Francja, Holandia, Niemcy) Samochód swoim wyglądem przyciąga i widać że się podoba, bo faktycznie jest ładny. W czasie tych niespełna 3 lat użytkowania, mogę śmiało napisać kilka uwag/wad, ale przeważają jednak zalety samochodu. Nie dbam aż tak bardzo o moje bravo, jestem użytkownikiem wyznającym zasade, to samochód ma mi służyć a...
dodano 8 lat temu przez Patryk
klimek
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.4 T-JET 16V 120KM 88kW (2007-2012) 4,85
jest gitara za takie pieniądze (jeszcze dostaem upustu 14k w salonie w Żywcu)mam autko nowocdzesne, dynamiczne i nieźle wyposażone. Odnośnie paru osób piszących czemu nie ma porównań w gazetach np bravo, golfa czy octavi. a powiem ze są: http://www.auto-swiat.pl/1-polacy-kupuja-oczami-fiat-bravo-kontra-vw-golf-peugeot-308-renault-megane-i-skoda-octavia tylko blado wypada konkurencja:))) Utarło się fiat bla bla bla... Niemniej ja nie...
dodano 7 lat temu przez klimek
r29
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.9 TD MultiJet 120KM 88kW (2006-2012) 4,69
Auto mimo iż ma już swoje lata, jest po prostu po włosku piękne. Posiada obszerne i wygodne wnętrze z jednym z największych bagażników w klasie (400 l). Silnik trwały, oszczędny i dynamiczny; zawieszenie po 100 tys.km nie stuka, nie dzwoni, nie trzeszczy. Żadnej rdzy, łuszczenia się lakieru, trzeszczenia plastików, napraw, usterek i akcji serwisowych. 10 sek do \"setki\", Vmax 200km/h, spalanie w granicach 5,5 l ON/100 - czy można chcieć...
dodano 6 lat temu przez r29

Dane techniczne Fiat Bravo II Hatchback 5d

Podstawowe parametry Fiat Bravo II Hatchback 5d
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Fiat Bravo II Hatchback 5d
Długość 4336 mm
Szerokość 1792 mm
Wysokość 1498 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1532 mm
Zwis przedni 974 mm
Zwis tylny 762 mm
Prześwit 140 mm
Wymiary bagażnika Fiat Bravo II Hatchback 5d
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1173 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 400 l
Szkic techniczny Fiat Bravo II Hatchback 5d

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 7210
Koszt ogólny 30,40 PLN
LPG20.72 PLN
ON33.72 PLN
PB38.52 PLN
Wydatki serwisowe 6,75 PLN Pozostałe wydatki 12,05 PLN

Autodiagnoza Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 16
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
dodał: ~Zdołowana., ponad rok temu
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru...
falowanie obrotów silnika
dodał: ~loyer, 7 lat temu
Stałem się posiadaczem FIATA BRAVO 1,6 16V .... i mam wrażenie że silnik nie pracuje "równo". Obrotomierz zachowuje się stabilnie (wskazówka ani drgnie) ale małe wibracje są wyczuwalne we wnętrzu, pedałach i kierownicy. Po otwarciu pokrywy silnika można usłyszeć lekkie wahnięcia obrotów.Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny i możliwy scenariusz. Autko mam trzy dni i ma być spełnieniem młodzieńczych marzeń. Minęło kilka samochodów i po 30-paru latach życia kupiłem autko dla siebie. Nie mam jednak zamiaru leżeć pod nim ciągle coś naprawiając.
trzeszczenie
dodał: YaceQ, 8 lat temu
Jakieś 10000km od wyjechania z salonu zaczoł mi trzeszczeć jakiś plastik przy prawym słupku na przeciwko pasażera. Nic strasznego ale strasznie wku.......e szczególnie gdy ma się ochotę delektować jazdą bez włączonego radia.

Publikacje o Fiat Bravo

Newsy o Fiat Bravo

Fiat Bravo II Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Fiat Bravo II Hatchback 5d