Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Bravo II Hatchback 5d

Lata produkcji: 2006 - 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe światła). Za projekt samochodu odpowiadało biuro Fiat Style Centre. W Australii model oferowany jest jako Fiat Ritmo, gdyż prawa do nazwy Bravo zarezerwowała na Antypodach Mazda.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d

Ogólna ocena
4,30
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(90%) NIE(10%)
ZALETY + Silnik + Całokształt + Stosunek jakość/cena
WADY - Koszty utrzymania - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

Marek
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.6 TD MultiJet 105KM 77kW (2008-2012) 4,08
Witam ! Moja ocena to kontynuacja oceny z dnia 2011-01-06 po półtorarocznym użytkowaniu auta. Z jakiegoś powodu nie mogę edytować starej, więc piszę nową - może komuś się przyda. Auto od nowości ma przebieg 41000 tkm. Pojemność bagażnika - OK. Na trasach nie odczuwam braku mocy, spalanie ok. (w roku 2012 trasa urlopowa ok 4000 km - średnie spalanie 4.6, w tym klima 3 osoby, prędkość do 120km/h. Wszystkie urządzenia działają prawidłowo,...
dodano 6 lat temu przez Marek
km
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.6 TD MultiJet 120KM 88kW (2008-2012) 4,77
Piękna ta bestia. Samochód nie jest nudny mimo, że trochę lat już produkowany. Po 2,5 roku nie zmęczył mnie jego widok. Wielu znajomych dziwiło się, że kupuję fiata, bo to i tamto.... Miałem kilka samochodów - wszystkie na F, jak dotąd na żadnym się nie zawiodłem.
dodano 4 lata temu przez km
Patryk
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.9 TD MultiJet 120KM 88kW (2006-2012) 4,00
Tak to juz prawie 3 lata jak bujam się moim bravo. W tym czasie zjeździłem cała Polske i pół Europy (Hiszpania, Francja, Holandia, Niemcy) Samochód swoim wyglądem przyciąga i widać że się podoba, bo faktycznie jest ładny. W czasie tych niespełna 3 lat użytkowania, mogę śmiało napisać kilka uwag/wad, ale przeważają jednak zalety samochodu. Nie dbam aż tak bardzo o moje bravo, jestem użytkownikiem wyznającym zasade, to samochód ma mi służyć a...
dodano 8 lat temu przez Patryk

Dane techniczne Fiat Bravo II Hatchback 5d

Podstawowe parametry Fiat Bravo II Hatchback 5d
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Fiat Bravo II Hatchback 5d
Długość 4336 mm
Szerokość 1792 mm
Wysokość 1498 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1532 mm
Zwis przedni 974 mm
Zwis tylny 762 mm
Prześwit 140 mm
Wymiary bagażnika Fiat Bravo II Hatchback 5d
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1173 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 400 l
Szkic techniczny Fiat Bravo II Hatchback 5d

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 7085
Koszt ogólny 30,56 PLN
LPG21.04 PLN
ON33.73 PLN
PB40.14 PLN
Wydatki serwisowe 6,64 PLN Pozostałe wydatki 12,07 PLN

Autodiagnoza Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 16
Temperatura silnika.
dodał: ~arek, 8 lat temu
Witam. Co jakiś czas wskaźnik temperatury silnika, który generalnie po nagrzaniu znajduje się w połowie skali, dochodzi do 3/4 skali, następnie spada do połowy i znowu rośnie. Ilość płynu chłodniczego jest w normie. Model 1.2 z 2001 r., 150.000 przebiegu. Dzięki za ewentualne wskazówki.
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
dodał: ~Zdołowana., ponad rok temu
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru...
Gaśnie po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy
dodał: Heniek, 4 lata temu
Problem pojawia się na rozgrzanym silniku podczas redukcji biegu. Po obrotomierzu widać, że obroty po wciśnięciu sprzęgła lecą gwałtowanie do 0. Czasami silnik zgaśnie, czasami obroty wrócą do ustalonych wartości biegu jałowego. Z tego co zauważyłem jest to dość powszechny problem w silnikach 1.6 16V z logo Fiat z roczników 1996-2000, występujący zarówno w autach z LPG jak i bez. W więkoszości przypadków diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędów. Jakieś pomysły?

Publikacje o Fiat Bravo

Newsy o Fiat Bravo

Fiat Bravo II Hatchback 5d