Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

JaroW, 13 lat temu
Silnik 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 58 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Coś stuka, Sprawdzę przy przeglądzie.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Minął rok i 58000 km jak z bicza. Zadowolenie pozostało, chociaż wiedza o autku większa. Silnik bardzo ok. pod każdym względem nawet przy mrozach. Elastyczny, dynamiczny i oszczędny. Oleju nie ubywa od wymiany do wymiany. Nie ma potrzeby tuningu, chociaż 195 KM jest w zasięgu bez wysiłku. Najmocniejszy element auta.
5,0
Skrzynia biegów
Odpowiednio twarda do przenoszonej mocy. Niczego bym nie zmieniał, ani nie ulepszał, może poza takim elementem jak skórzany mieszek lewarka. Staje się twardy na mrozie.
3,0
Układ jezdny
Najsłabszy element. Nie ze względu na malą precyzję, tylko na szybsze zużywanie się na naszych drogach. Coś mis tuka w zawieszeniu, chociaż nie czuję niczego w prowadzeniu. Coś się zużyło, ale to może wina kół 18\" o szer. 225. Poza tym nic dodać, nic ująć. Wspomaganie CITY super przydatne.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająca. Nie jest to autobus z dużymi oknami i dobrze. Czujniki parkowania skutecznie pomagają, lusterka Ok. Przyciemnione szyby bardzo przydatne.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam, gdzie powinno. Nie trzeba się przyzwyczajać. Jeden minusik w moim autku- jak jest zimno twarda guma dźwigni kierunkowskazów powoduje jej powrót- trzeba przytrzymać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna wydajna. Mogłaby tylko szybciej nagrzewać. Może trochę wkurzać, że najpierw nagrzewa się silnik zanim puści cieplo na nagrzewnicę. Przy zimnym starcie przy -15 st.C trzeba przejechać z 1,5 km zanim zacznie normalnie grzać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok. Z tyłu nie koniecznie, ale taki urok jego bryły.
4,0
Wyciszenie
Mogę się przyczepić tylko do może trochę za głośnego szumu wiatru.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja. Nie trzeba się starać, aby jeździć ekonomicznie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak pisałem- lewarek zmiany biegów i przełącznik kierunkowskazów (nie usterka, ale mała wada).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Właściwie brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD Multijet 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
5,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d