Szukaj

Oceny Fiat Palio I Weekend 1.6 i 101KM 74kW 1997-2003

Podsumowanie 77 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Fiat Palio I Weekend 1.6 i 101KM 74kW 1997-2003 - Oceń swoje auto
3,68
średnia ocena z 77 ocen
10% gorzej od średniej w segmencie
53%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Fiat Palio I Weekend 1.6 i 101KM 74kW 1997-2003

2,5
~exPalioman
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
Za tą cenę można kupić auto lepszej marki równie pakowne jak Palio i starsze. W które bez problemu można zapakować 4 osobową rodzinę i wyjechać na wakacje. Spalanie dość duże, ratunek - gaz. Auto na pokaz dla sąsiada z Matizem, najlepiej niech stoi i czeka na wyjazd do myjni. Na niezawodność tutaj bym nie liczył! Naprawy ZA DROGIE! Niemożliwe do wykonania właściwie u pana Tadka w garażu. Jedynie silnik daje radość z jazdy. Obecnie mam BMW...
2,8
~andrzej.grundland@bio-tech.pl
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
OSTRZEŻENIE: w Palio 16v 1,6 może dojść do wybuchu oparów benzyny wydostających się z przetartych gumowych przewodów paliwowych umieszczonych pod kolektorem powietrza. Karby kolektora powietrza - plstik przeciera bąć reaguje chemicznie z gumą przewodów paliwowych dochodzących do listwy rozdzielczej na silniku (przewód powietrza leży - dotyka bezpośrednio do przewodu paliwowego). Wyciekająca pod (niewilkim ciśnieniem) na rozgrzany silnik...
3,8
~Kaczor
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
Kupilem to auto po smiesznie malych pieniadzach wlozylem w nie przez rok 300zl ( z tym ze za robocizne nikomu nie place, sam sobie rozkrecam :))Polecam z tym silnikiem palio czy siene naprawe do codziennej jazdy i nawet na urlop bomba, taniocha
3,9
~Darek_Leszno
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
Komentarze są różne - ja ze swojego jestem zadowolony. Jedyne naprawy w ciągu całego okresu używania to wymiana alternatora (pęknięta obudowa), wymiana końcówek drążka (po 100.000) i wymiana ogranicznika drzwi - nie dolewam ani kropli oleju, auto pali na dotyk - czego się tu czepiać.
3,8
~poster
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
Bardzo dobry samochód jak na swoją cenę. Przy przebiegu 171 000 km w zasadzie tylko wymiany eksploatacyjne (nie licząc szyby przedniej uszkodzonej kamieniem i jednego reflektora, co też było zasługą kamienia). Trzeba jedynie uważać na peknięcia alternatora i łożyska w wachaczach tylnego zawieszenia (UWAGA! w ASO Fiata wymieniaja całe wachacze w cenie ok 1000 zł. Są komplety naprawcze w cenie ok 80 zł. Tak w ogóle to wygodne i niezawodne auto.
2,5
~dtp7@wp.pl Grzegorz
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
wymiana: alternator, termostat, sprzągło, 3 przednie szyby, łożyska, tylne zawieszenie, wachacze przód, pasek rozrz co 50 tys. przewód paliwa przetarty przez rurę nadmuchu chmurka paliwa nad silnikiem!!!!!!
3,5
~cader
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
robiłem nim pare długich tras i bez zarzutu nawet w bardzo ekstremalnych drogowo i temperaturowo warunkach Za te pieniądze to zupełnie niezły "wózek" Polecam silnik - moim zdaniem przy tej wadze samochodu dynamit Generalnie OK
3,5
~arafalski@wi.ps.pl
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
przyjemne auto, lecz przy intensywnej esploatacji czasami lubi zastrajkować (od 10.01.1999 do 24.07.2003 230 tys. km). prowadzi się dość dobrze chyba że dociążymy go 300 kg ładuniem, wtedy jest już gorzej. dynamiczny i bezpieczny.
4,3
~larsene@wp.pl
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
Bardzo mi sie sprzęt podoba, trochę drogie części w porównaniu z polonezem i maluchem, ale znajomi z mercem i astrą trochę więcej płaca za części. Wygodny, szybki, wysoko się siedzi-to jest super, po 3 godzinach astrą wysiadłem połamany a tu komfortowo, polecam podnieść tylną kanape o jakię 4 cm do góry - jazda na tylnym siedzeniu super
3,9
~daffy@poczta.xo.pl
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
cena nowego Palio jest za wysoka.Palio powinno kosztować z silnikiem 1,6 ok 40 tys. . Mniejsze silniki tak jak 1.2 to parodia w tak dużym samochodzie.Ci co w Fiacie ustalają ceny to powinni pisać powieści fantastyczne
Fiat Palio I Weekend